“80-talls veikro”
Anmeldelse av Hadeland Gjestegård

Hadeland Gjestegård
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Jaren
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Ultra typisk veikro, med det helt vanlige rettene. Ok lokaler med rommelige atmosfære. Ikke forvent deg den store mat opplevelsen.

Dato for besøk: september 2019
Takk, IverOlavErstad

Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Vi stopper her for påfyll på vei til Oslo. Overraskende mye folk. Ser at mange er pensjonister. Stor meny og greie priser. Veldig hyggelig betjening. Til tross for mange gjester, kom maten raskt på bordet. Her kan man få seg et godt og rimelig måltid på vei til eller fra Oslo. Maten er å regne som norsk husmannskost, med kjøttkaker i brun saus som mest solgte rett.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, KnutM118
Anmeldt 27. mars 2019

Helt grei atmosfære. Hyggelig betjening og bra service. Maten er dessverre litt for mye kafè standard. Det er synd, for hadde maten stått i stil til resten, så hadde dette vært et bra sted og spise. Kaffe, kaker eller rundstykker, absolutt bra.

Takk, Ivar E
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Jeg valgte kveite da hele familien skulle ha middag på tur hjem fra julefeiring.
Det var mislykka; smakløs frossenfisk der ingenting hadde noe smak. Alt bar preg av ferdigmat/halvfabrikat. Det beste ved måltidet var agurksalaten for den var syrlig og god.

De ansatte bør få smake på maten så hadde de kanskje sett en del forbedringsmomenter.

Vi blir ikke å dra innom her igjen, anbefaler deg å styre unna.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, BFredheim
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

På vei hjem fra juleferie, måtte vi ha oss middag. Vi stoppet på Hadeland gjestegård for første, og siste, gang. De beskriver maten som 'hjemmelaget ' men det var ganske langt fra det. Vasne poteter, sandefjordsmør helt uten smak og kveite uten smak. Agurksalaten var god da. Minstejenta ville ha pannekake, men den var også fabrikklaget. Skuffende og ikke billig.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Ingebjørg K

Reisende som så på Hadeland Gjestegård, så også på

Har du vært i Hadeland Gjestegård? Del dine erfaringer!