“Stusselige saker man får servert her.”
Anmeldelse av Hadeland Gjestegård

Hadeland Gjestegård
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Jaren
Anmeldt 28. august 2021

Stedets hjemmelagede mat kommer fra bøtter og spann.
Innehaveren er ikke lydhør for forslag, kritikk og andre henvendelser. Standard veikrokvalitet, dvs noe under middels på smak, kvalitet og pris.

Dato for besøk: november 2020
Takk, mrf364

Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Vi besøkte stedet under koronapandemien, de hevdet å ta koronahensyn, dvs. de ville at vi skulle ta smittehensyn. Selv satte de maten rett ut ved siden av kassa i påvente av at kunden skulle hente den. Da sto gjestenes mat ubeskyttet der hele kassakøen gikk rett forbi. I det minste kunne tallerkenene vært plassert lenger inn på bordet. 20 cm hadde hjulpet godt.
Så fikk jeg maten. Jeg bestillte fylt rødspette. Kald mat er ikke godt. Både fisken og potetene var kalde - i beste fall p…lunka. Da jeg klagde fikk jeg et «beklager». I det minste burde jeg vel bli tilbudt en dessert. 180 kroner for p…lunka mat er lang unna akseptabelt.
Det kan hende jeg besøker stedet igjen, men bare hvis jeg punkterer rett utenfor.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 822perv
Anmeldt 25. juni 2020

Vi har vært og spist her mange ganger og er alltid fornøyd med mater og servicen. Vi har også hatt minnesamvær her, og vi var veldig fornøyde.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, trondv829
Anmeldt 3. februar 2020 via mobile enheter

Vi var en familie på fire som var på gjennomreise og som alle tok forskjellige retter. De fleste av oss syntes det var helt greit og som man kan forvente på en veikro. Men den som bestilte biffsnadder fikk så og si bare stekte grønnsaker med tilbehør, det anbefaler vi ikke til noen. Det ble dyre grønnsaker.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, mortenn738
Anmeldt 17. januar 2020

Som ofte tidligere, besøkte vi Hadeland Gjestegård for middagsservering. God mat, rikelige posjoner og hyggelig verdskap. Stenger litt tidlig på kvelden i helgene.

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, Reiseglad_60-modell

Reisende som så på Hadeland Gjestegård, så også på

Har du vært i Hadeland Gjestegård? Del dine erfaringer!