“Veldig god sushi. Alltid suksess.”
Anmeldelse av Saigon Sushi

Vurdert som nr. 5 av 9 Restauranter i Mjøndalen
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god sushi.
Alltid suksess.
Ser kanskje litt slitent ut, og jeg hadde ikke valgt å sitte det å spise, men Take-away er gull.
Verdt en bestilling.

2  Takk, joz1979

Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Veldig god sushi. Ganske dyrt, men det er det jo. Slitent lokale og svært lite hyggelige ansatte! Men veldig bra sushi, så verdt et kort møte når man henter Take-awayen....‍♀️

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, joz1979
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Absolutt innafor. Sushien er fersk, med god fordeling av fisk versus ris. Kjapp tilberedning og gode priser.

Dato for besøk: august 2019
Takk, annelenek
Anmeldt 23. desember 2017 via mobile enheter

Spist her flere ganger - take away. God sushi og god størrelse på bitene. Greie priser. Kommer stadig tilbake

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Norwea
Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Helt grei mat, men jeg vil anbefale take away. Lokalene er slitne og ikke spesielt hyggelige. Sushien er enkel og helt grei.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Nils Erik J

Reisende som så på Saigon Sushi, så også på

Mjøndalen, Nedre Eiker

Mjøndalen, Nedre Eiker

Har du vært i Saigon Sushi? Del dine erfaringer!