“Arrogante priser med tanke på at du får 50 gram kjøtt 3 ganger på rad! Mindre en et egg.. ”
Anmeldelse av Bangkok Thai Kitchen

Bangkok Thai Kitchen
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Mjøndalen
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Stort sett gode smaker, hyggelig og fin atmosfære i lokalet. Tilsynelatende gode priser og kundebehandling vis du møter de rette ansatte. Helt til du har noe å kommentere eller klage på, da er det direkte dårlig. Gitt det 3 forsøk nå siste året uten noen forbedring selvom jeg har sagt i fra hver gang..

Har de siste 12 mnd vært her 3 ganger hvor jeg har fått porsjoner med god smak. Bare synd retten består av 50-60 gram kjøtt og resten er grønsaker og ris, en av disse gangene var det vasne/slappe grønsaker som ble varmet opp igjen også..
Til 150 kr sammenlignet med mye annet i området er det svært lite kjøtt, selv om 100 gram er vanlig i thailandske retter er det ikke vanlig mengde når man tar 150kr..
Pluss jeg ennå ikke i 2018 har fått 100 gram som de sier er vanlig, det er dobbelt av hva jeg har fått hver eneste gang. Sist tok jeg bilde å sendte til sjefen der da nok var nok for meg, hvor han bare kranglet tilbake.

Prøvd å si i fra personlig, over telefon og nå sist gang via dems Facebook-chat. Tilbakemeldingen jeg får er altid den samme; "Skal ta det med kokken."
Hørt den 3 ganger, får fortsatt miniatyrporsjoner på 53 gram kjøtt..

Syns det er synd at det skal være sånn da smakene ofte er gode.

Blir nok mere Yaya's i Drammen fremover

6  Takk, alexanderpL8803UQ

Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Flott presentasjon og oversiktelig meny. Vi besillte kombi rett med sjømat, kylling, gris og salat. Blåskjell er opptint, kongereker er opptint, blekksprut er opptint, gris er opptint og kylling det samme. Da blir maten litt dvask og vannete. Mangosalaten var god.
+superhyggelig betjening

3  Takk, robertfM7394HD
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Dette er et fantastisk sted å spise autentisk thaimat på . Alt er riktig presentert. Superhyggelig personale med at smil om munnen. Ryddig og rent til en hver tid. Maten er helt perfekt. Bedre kan det ikke bli. Anbefales på det sterkeste. Vårt faste spisested ☺️

Takk, JeanetteEngen
Anmeldt 6. oktober 2018

Thai restaurant i Mjøndalen sentrum, men ikke akkurat verdens navle. Man kommer inn i et hyggelig og relativt lite lokale, som har typisk thai dekor med buddhaer i flere varianter. Oversiktlig meny, med utvalg av typiske thai retter (og ikke en meny tykk som en landsens telefonkatalog som er vanskelig å velge fra) med beskrivelser av hva de inneholder og som et vedlegg lise over alle allergener i alle retter. Maten er vellaget og delikat servert. Og de har også to thai øller. Som spise bestilte jeg Pangaen Curry, som riktignok egentlig er malaysisk, men som faller lett innenfor thai Kitchen, som de definerer som sin stil. Min Pangaen smakte utmerket. Stor porsjon, som gjorde dessert overfødig, men klarte ikke motstå friterte bananer. De hadde også bar slik at Singa ølet var 5,0 %. I tillegg også en take-away som så ut til å fungere utmerket.

Takk, 272gunnarh
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Tok en middag her min far. God mat med autentiske smaker. Godt fornøyd begge to. Deler av lokalene kunne trengt en liten oppussing. Uansett, hyggelig sted med god mat. Kommer igjen!

Takk, detvardasombare

Reisende som så på Bangkok Thai Kitchen, så også på

Mjøndalen, Nedre Eiker

Har du vært i Bangkok Thai Kitchen? Del dine erfaringer!