“Ikke dra dit.”
Anmeldelse av Bangkok Thai Kitchen

Bangkok Thai Kitchen
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Mjøndalen
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Fikk flere hår i maten. Sa ifra. Måtte fortsatt betale full pris. Anbefales ikke. Elendig service over hele linja. Dog hyggelig betjening.

Takk, simenp2019

Anmeldt 13. august 2020

Spiste en sterk/syrlig salat . (Nr 16)
Ble litt blank på issen av chilien , men meget meget godt !!@

Dato for besøk: august 2020
Takk, thomashJ8854MH
Anmeldt 26. desember 2019 via mobile enheter

Vi bestilte Take Away ettersom det periodevis ikke er mulig å spise på stedet grunnet mye catering, men vi angrer ikke! Vårrullene er helt fantastiske; sprø utenfor og smakfulle og saftige inni- disse MÅ man bare ha! Resten av maten kom i store mengder og med sine gode smaker så spiste vi betydelig mer enn vi hadde godt av... Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, JEDutta
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Dro innom for å prøve noe nytt, det var nok å velge på av forskjellige retter.
Vi tok litt av hvert, flere gode smaker, men grønnsakene var for godt kokt.
Var også litt tamt på smak i mine øyne, de andre synes det var smak nok.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 287yngvel
Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

Anbefales på det varmeste! Den beste thaimaten. Fantastisk service! Har spist der flere ganger og er superfornøyde hver eneste gang. Om sommeren er det mulighet for og sitte ute. Parkering. Behagelig og koselig restaurant.

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, monas196

Reisende som så på Bangkok Thai Kitchen, så også på

Mjøndalen, Nedre Eiker

Har du vært i Bangkok Thai Kitchen? Del dine erfaringer!