“Nydelig”
Anmeldelse av Indian Kitchen & Bar

Indian Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Mjøndalen
Anmeldt 22. juli 2020

Har spist mye indisk mat, og dette var en ny smaksopplevelse i positiv forstand. Kan virkelig anbefale et besøk hit

1  Takk, 60maritt

Anmeldt 1. juli 2020

Knallbra . Det er nok den beste indiske maten jeg har smakt .
Veldig hyggelig betjening og fantastisk mat.

1  Takk, thomashJ8854MH
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Var her med en god venn som også er glad i mat. Vi begge har spist på mange restauranter rundt i Norge. Denne er den beste indiske maten vi har spist. Har vært der å spist 3 ganger. Fantastisk mat alle ganger. Tusen takk.

1  Takk, knut n
Anmeldt 11. juni 2020

Personale virket sure, Servitören tar ikke hensyn til kunder og heller ikke viser respekt til barn. Maten ellers var god men kjempe dårlig kunde behandling får meg til å ikke reise ditt igjen.

Dato for besøk: april 2020
Takk, veronicasG3943AQ
Anmeldt 28. januar 2020 via mobile enheter

Liten indisk restaurant i Mjøndalen. Knallgod mat! Verdt ventetiden! Kommer definitivt tilbake hit. De har også take-away.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, HanneW44

Reisende som så på Indian Kitchen & Bar, så også på

Mjøndalen, Nedre Eiker

Har du vært i Indian Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!