“Gjennomsnittlig”

Thelmas Kjøkken
Vurdert som nr. 5 av 10 Restauranter i Mjøndalen
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 1. august 2021

Et altfor varmt lokale på sommeren. Servitøren var overhøflig, på grensen til det komiske. Prisene var temmelig stive i forhold til mengden mat og smak

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 60maritt

Anmeldt 10. mars 2019 via mobile enheter

Unngå dette stedet! Vi kom inn litt sent, bestilte derfor dagens rett for og gjøre det litt enkelt for kokken. Servitrisen var umåtelig frekk og uvennlig. Maten var forferdelig dårlig, i motsetning til tidligere opplevelse på samme sted. Anbefales ikke! Det er tre meget gode alternativ like i nærheten som anbefales sterkt

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, monas196
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Alltid nydelig mat og fin atsmosfære. Mulighet for leie av lokale til selskaper . Tidligere kalt bøndenes hus.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Tove Nohre S
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Maten er brakjørte hvitløk reker til forrett og husets biff med sauser og kryddersmør og avsluttet med pepper marinert jordbær som sagt maten var bra, Men restauranten var ikke halv full og folk kom og fikk beskjed om at det var fullt og gikk igjen vi satt nesten 2 timer der og ingen kom på de ledige bordene heldigvisfor det tok Ca 1 time å få mat.
Maten fortjener 4 til 5 og servicen i beste fall 2 derfor kun en 3 fra osser ikke i nærheten av konkurrenten Vestfossen lengre.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 287yngvel
Anmeldt 28. april 2018 via mobile enheter

Vi valgte atter en gang å ta turen til Thelmas, og vi hadde som tidligere en god opplevelse. Maten er fantastisk, det er god atmosfære og servicen er fantastisk. De gjør alt for at vi som kunder skal trives. Vi kommer gjerne tilbake .

Dato for besøk: april 2018
Takk, 769karlf

Reisende som så på Thelmas Kjøkken, så også på

Mjøndalen, Nedre Eiker

Vestfossen, Buskerud

Har du vært i Thelmas Kjøkken? Del dine erfaringer!