“Fantastisk sted”
Anmeldelse av Dyranut Fjellstova

Dyranut Fjellstova
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Øvre Eidfjord
Anmeldt 27. august 2021

To slitne motorsyklister ble godt ivaretatt på Dyranut. Først øl i solveggen med utsikt over vidda, seinere treretters middag, laget på kortreiste råvarer. Rommet var reint og trivelig, med vedovn og stearinlys. Vi sov god, og fikk enda en opptur med frokosten. Veldig bra buffe! Ikke fordi utvalget var så stort, men fordi maten var så god. Hit skal vi tilbake!

Takk, benteb851

Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Koselig sted å stoppe for litt mat. Kjempegod burger ! Flott utsikt å veldig rent! Ligger enkelt til med Rv7.

Dato for besøk: august 2020
Takk, elisabeththunstrom
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Spiste fjellburger. Veldig god og smakfull med stekte poteter med rosmarin og en deilig chillimajones til. Nydelig og anbefales

Takk, 390arnes
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Kan absolutt anbefale både ørreten og kjøttkakene. Noe av det bedre vi har spist. Ligger veldig fint til på vidda.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Stian G
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Vi kjøre opp fra hytta for å ha middag på fjellstua. Fantastisk god mat og hyggelig betjening. Anbefales

Dato for besøk: juni 2020
Takk, annedR8082ML

Reisende som så på Dyranut Fjellstova, så også på

Har du vært i Dyranut Fjellstova? Del dine erfaringer!