Fantastisk kajakktur med strålende inspirerende og dyktig instruktør/guide!

Fantastisk kajakktur med strålende inspirerende og dyktig instruktør/guide! God instruksjon både... les mer

Anmeldt 1. august 2021
955hildej
Veldig gøy!

Dette var fantastisk gøy! Vi var to voksne og et barn som deltok på aktiviteten. Opplegget var... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
mister_b6
Oslo, Norge

Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Vi var tre mødre på tur med tenåringssønner på 14 år som hadde booket Rafting med Flatearth. Vi hadde en knallkjekk opplevelse. Ble veldig godt ivaretatt og utfordret av en utrolig behagelig fransk guide ved navn Samuel. Alle var enige om at dette var en topp opplevelse👌

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, kristinhagland
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott opplevelse på padletur i Eidfjord. Guidende var supre - både hyggelige og dyktige. Kan virkelig anbefales!!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Anette F
jane f, Manager på Flat Earth Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

1000 hjertelig :-) Dere var tøffe !

Anmeldt 1. juli 2016

FlatEarth leverer de absolutt beste opplevelsene norsk natur kan tilby. Kajakk i majestetiske omgivelser, rafting, brevanding på Hardangejøkulen og mye mye mer. Dette er et must for alle som ønsker opplevelser med venner og familie. Vi bodde på det vakre Quality Hotel Vøringfoss rett ved fjorden og hadde kort vei til alle aktiviteter.

Dato for opplevelse: juni 2016
1  Takk, torf577
Anmeldt 16. juli 2015

Vi hadde en herlig tur rundt Hardangerfjorden blant de snødekte fjellene. Helt perfekt med tomannskajakk, enten får man veldig god mosjon eller så kan kan man sveve frem uten å gjøre noe!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, 115mattias
Anmeldt 19. juli 2014

En flott dag på fjorden, med proff guid som gav mye informasjon og fikk oss til å føle oss trygge. Tips til andre som tar den korte padleturen kan være å booke padling sammen med en annen aktivitet samme dag, så får du mer ut av dagen.

Dato for opplevelse: juli 2014
Takk, Kristoffer_Th
jane f, Owner på Flat Earth Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2014

Heisann,
du har et point der - når først man HAR kommet så langt som til Eidfjord, så er det ganske lurt å booke 2 aktiviteter på samme dag for å få max. utbytte av dagen !