Fossefall hopp

Anmeldt 15. august 2019
kristinhagland
Sandnes, Norge

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 5 utførte fossefall hopp med verdens beste guide fra Argentina. Uforglemmelig opplevelse, morsomt og utfordrende for hele familien. Guiden tok seg god tid slik at vi ble trygge på utstyret. Han lot oss også rappellere og vi ble senket ned i en fjell sprekk. Anbefales på det sterkeste⛰

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Mereteellevold
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Vi var tre mødre på tur med tenåringssønner på 14 år som hadde booket Rafting med Flatearth. Vi hadde en knallkjekk opplevelse. Ble veldig godt ivaretatt og utfordret av en utrolig behagelig fransk guide ved navn Samuel. Alle var enige om at dette var en topp opplevelse

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, kristinhagland
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott opplevelse på padletur i Eidfjord. Guidende var supre - både hyggelige og dyktige. Kan virkelig anbefales!!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Anette F
jane f, Manager på Flat Earth Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

1000 hjertelig :-) Dere var tøffe !

Anmeldt 1. juli 2016

FlatEarth leverer de absolutt beste opplevelsene norsk natur kan tilby. Kajakk i majestetiske omgivelser, rafting, brevanding på Hardangejøkulen og mye mye mer. Dette er et must for alle som ønsker opplevelser med venner og familie. Vi bodde på det vakre Quality Hotel Vøringfoss rett ved fjorden og hadde kort vei til alle aktiviteter.

Dato for opplevelse: juni 2016
1  Takk, torf577
Anmeldt 16. juli 2015

Vi hadde en herlig tur rundt Hardangerfjorden blant de snødekte fjellene. Helt perfekt med tomannskajakk, enten får man veldig god mosjon eller så kan kan man sveve frem uten å gjøre noe!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, 115mattias