Veldig gøy!

Fossefall hopp

Anmeldt 13. juli 2020
Mereteellevold

Anmeldt 21. juli 2020

Dette var fantastisk gøy! Vi var to voksne og et barn som deltok på aktiviteten. Opplegget var tredelt: 1. Rappelering ned en liten fjellside. 2. Hoppe ut i en foss. 3. Rappelerer ned i en sprekk i en klippe. Egentlig var det punkt 2 her som er selve aktiviteten og opplevelsen. De to andre er mer å se på som litt oppvarming og en bonus. Så hva vil det si å hoppe ut i en foss? Jo, det går to tau over et ganske vilt stryk/rett ved en foss. Man er sikret i de t0 tauene og hopper ut fra en rampe på den ene siden elva. Man hopper ut kanskje 4-5 meter over vannet og må kaste seg rett ut i stryket. Man blir så hengende litt over vannet og kan gjøre diverse kunstner. Man kan også bli svinget opp, ned og sidelengs. Vi var tre stykker og fikk hoppe tre ganger hver. Et par ting stusset vi på. Det ene var at vi ikke var sikret da vi gikk ut på den klippen som var splittet i to. Her er det kanskje 6-7 meter ned og om man snubler og faller ned, så kan det gå riktig galt. Det andre vi stusset på var at vi måtte betale kontant. Det tredje var at det ikke var noen form for egenerklæring vi måtte fylle ut. Særlig punkt en og to her gå oss inntrykk av at dette kanskje ikke var et så seriøst firma. Men gøy var det.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, mister_b6
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Familie på 5 utførte fossefall hopp med verdens beste guide fra Argentina. Uforglemmelig opplevelse, morsomt og utfordrende for hele familien. Guiden tok seg god tid slik at vi ble trygge på utstyret. Han lot oss også rappellere og vi ble senket ned i en fjell sprekk. Anbefales på det sterkeste⛰

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Mereteellevold
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Vi var tre mødre på tur med tenåringssønner på 14 år som hadde booket Rafting med Flatearth. Vi hadde en knallkjekk opplevelse. Ble veldig godt ivaretatt og utfordret av en utrolig behagelig fransk guide ved navn Samuel. Alle var enige om at dette var en topp opplevelse

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, kristinhagland
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde en kjempeflott opplevelse på padletur i Eidfjord. Guidende var supre - både hyggelige og dyktige. Kan virkelig anbefales!!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Anette F
jane f, Manager på Flat Earth Adventures, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

1000 hjertelig :-) Dere var tøffe !

Anmeldt 1. juli 2016

FlatEarth leverer de absolutt beste opplevelsene norsk natur kan tilby. Kajakk i majestetiske omgivelser, rafting, brevanding på Hardangejøkulen og mye mye mer. Dette er et must for alle som ønsker opplevelser med venner og familie. Vi bodde på det vakre Quality Hotel Vøringfoss rett ved fjorden og hadde kort vei til alle aktiviteter.

Dato for opplevelse: juni 2016
1  Takk, torf577