“Gjester uten blære: Velkommen”

Mabodalen Camping and Hyttesenter
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Øvre Eidfjord
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Dette var dårlig velkomst og dårlig service. Vi skulle stikke innom for kaffe og is, men 7-åringen trengte å besøke toalettet først. Jeg kommer inn og sier pent Hei hei, vi skal kjøpe oss noe, men trenger låne toalettet først. «Den er kun for de som bor her» får vi til svar. Joda, tilslutt fikk vi låne doen, med en 7-åring som ikke klarte å holde seg. Tips fra meg: jeg skjønner dere er skit lei av folk som kun vil låne toalettet, men nå mister dere kunder pga servicen. Hva med å sette opp skilt: «Toalettbesøk kr 10, vipps til nr….» . Thank me later!

Takk, helenaj114

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Enkel restaurant/kro med god mat. Ørreten var pannestekt med rømmesaus. Burger som forventet på en campingplass. Verdt en stopp på vei til Hardangerfjorden.

Takk, Tore L
Anmeldt 29. juni 2021

Vi har vært på Måbødalen Camping og Hyttesenter flere ganger, med like gode opplevelser hver gang. Første gang vi var der ante vi ikke hva vi hadde i vente. Så de hadde restaurant, og det ville vi prøve. Maten var bare HELT FANTASTISK!!! Siden har vi vært der flere ganger, plassen er koselig, stille og rolig som vi vil ha det. Betjeningen er serviceminded som bare det. Rent og pent på toalettanleggene og fantastisk beplantet med frukttrær og masse nydelige blomster ute. Dette stedet anbefales på det sterkeste. Med tanke på all den dårlige maten langs veikroene i Norge burde de tatt en tur til Vilk Kroa på Måbødalen Camping og lært seg litt matlaging.
Vi kommer tilbake ganske snart.
hilsen Odd og Linda fra Langesund

Dato for besøk: august 2020
Takk, lindagV4127OY
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Svingte innom ved en tilfeldighet, og bestilte to Hardangerørret med rømmesaus, grønnsaker og poteter. Maten ble laget fra bunn, og smakte aldeles fantastisk, gode porsjoner. Koselig restaurant også. Anbefales virkelig!

Dato for besøk: august 2019
Takk, jonmagneg
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Overnattet ved en tilfeldighet på Måbødalen Camping. Hadde en fantastisk god middag på Vilt Kroa. Kona hadde en særdeles god Biffsnadder og jeg hadde en fantastisk god Viltgryte, som absolutt kan anbefales. Det blir ikke siste gang vi stopper innom for å spise middag her.

Dato for besøk: august 2019
Takk, larstorew

Reisende som så på Mabodalen Camping and Hyttesenter, så også på

Har du vært i Mabodalen Camping and Hyttesenter? Del dine erfaringer!