“Bra restaurant”
Anmeldelse av Vangsgaarden Gjestgiveri

Vangsgaarden Gjestgiveri
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Aurlandsvangen
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Gastropuben bra, stor uteplass (i telt), greit utvalg på menyen, og kjapp bestilling og levering. Hjorteburgerne var smakfulle og delikate, med veldig god pommes frites.

2  Takk, Oddie99

Anmeldt 7. juli 2020

Hadde tenkt oss lengre nordover, men orket ikke mer kjøring og lading med elbilFant stedet på booking.com, og treget ikke på at vi stoppet her. Flotte rorbuer helt nede med fjorden. Ganske nytt, og rent og pent. Vi ordnet oss selv. Var noen få ting vi gjerne skulle sett av utstyr på kjøkkenet etc. Laget en liste vi leverte i resepsjonen. Vi hadde egen p-plass. Hurtiglading var tilgjengelig ved nedkjølt til Aurland. Hyggelig betjening, positivt med en pub og restaurant like ved. Anbefaler stedet på det sterkeste.

2  Takk, 353elins
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Dessverre var den dyreste kveita jeg har spist også den mest smakløse og tørreste. Var sulten da jeg gikk derfra så mye var det heller ikke. Da hjelper det lite med hyggelig betjening og koselige omgivelser.
I det koronaens år 2020 skulle man tro at man anstrengte seg litt mer...

1  Takk, don_ole
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Etter fjelltur opp til Prest stakk vi innom gastro puben for en matbit. Vi bestilte begge pizza. Rask og god service og fantastisk utsikt utover fjorden

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, amandabW5530IY
Anmeldt 26. juli 2019

Veldig gode hovedretter (kolje og pepperbiff) og hyggelig betjening. De hadde også en bra middag for barn; kjøttboller med grønnsakspure'. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, randiani

Reisende som så på Vangsgaarden Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Vangsgaarden Gjestgiveri? Del dine erfaringer!