“God mat”
Anmeldelse av Vangsgaarden Gjestgiveri

Vangsgaarden Gjestgiveri
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Aurlandsvangen
Anmeldt 17. juli 2021

Fin beliggenhet nede ved fjorden med spiseplasser både inne og ute.
Vennlig og effektiv betjening. Alt i alt et koselig spisested

Takk, Egil H

Anmeldt 12. juli 2021

Gravid og ber om godt stekt hamburger ved bestilling, får helt rå hamburger. Får deretter ny, fortsatt rå. Etter tredje utlevering av mat, får jeg godt gjennomstekt.

Vi er en familie på fem, vi spiser hver vår rett alene, ingen får utlevert samtidig. Sistemann som får mat, får maten utlevert etter 1 1/2 time.. en kald hamburger, som må leveres tilbake igjen.....

Lite serviceinnstilte, barnslig oppførsel, uhyggelige, grinete og lite innstilte på å ordne opp for den elendige servicen.
Anbefaler ingen å dra dit.

Takk, emiliepP6997DG
Anmeldt 12. juli 2021

Vi bodde på rorbu ved siden, som vi var veldig fornøyd med. Restauranten nådde dessverre ikke til forventningene.... Personalet var veldig hyggelig, men maten skuffet... vi tok hjorteburgere , som i utgangspunktet ikke inneholdt ost... Spurte om det gikk an å få ost på den ene burgeren- som lot seg gjøre. En stusselig norvegia skive kostet 40 kr ekstra.. Vi satt inne, og det var litt rot med bestillinger og litt lotto når man fikk bestillt ( det at du har kommet først var ikke av betydning).. det er nok eneste restaurant på Aurlandsvangen, vi ville nok ha anbefalt å prøve å få bord ute ( mulig det lar seg reservere)

Takk, NorwayKatta
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men….
Bestilte en Cæsar salat og biff burger. Biff burgeren var veldig god med perfekt pommes frietes. Prisen var 195,- for salaten og der var det ikke mye å skryte av. Telte 3 stk Cherry tomater, et par rasp med ost og ferdig oppkuttet kylling. Dette var ikke greit. Så lærdom, av disse to retter-velg burger. Nydelig sted, rene toaletter, blid servitør-men høy pris for lite salat

Takk, wenchew2015
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk en bord nærmest fjorden. Ganske raskt fikk vi bord, selvom de bør justere litt på rutinene sine med hensyn til rydding og klargjøring av nye bord.
Maten kom raskt på bordet, og hjortegryta smakte helt utmerket med en vin av druen Malbec.
Den hjemmelagde ostekaken kan også anbefales.
Betjeningen er raske og hyggelige, og måltidet ble for oss en fin opplevelse.

1  Takk, pereinart2018

Reisende som så på Vangsgaarden Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Vangsgaarden Gjestgiveri? Del dine erfaringer!