“Det har gått sport i «lokalmat»... og gastropub er tydeligvis ikke noen beskyttet tittel,”
Anmeldelse av Vangsgaarden Gjestgiveri

Vangsgaarden Gjestgiveri
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Aurlandsvangen
Anmeldt 18. juli 2021

Det er bare å ta en titt på menyen så skjønner dere hva jeg mener, hva er som er «gastro» med dette? Maten smakte helt greit forsåvidt, men nokså ordinært. Servicen var det ingenting å utsette på, effektive og servicemindede østeuropeere, Den lokale frokosten var tatt vekk pga covid 19, det var noe med den som gjorde at de ikke kunne servere lokal ost, men ferdigskivet Norwegia. Men hotellet er nydelig og betjeningen hyggelig (om enn ikke så informativ om området rundt, de virket ikke mye kjent). Det kan jo være rom for forbedring her, på dette ærverdige hotellet? Håper det og at de lykkes i fremtiden og ikke bare satser på at turistene ryr inn av seg selv. Hele Aurland er en turistfelle selv om man ser tendenser til innovasjon og forbedring av kvaliteten på tilbudene,

1  Takk, Trude R

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Betalte 1210 kroner for fire relativt enkle burgere, de var servert lunkne, pommes frites var kald.
Serveringen gikk imidlertid raskt unna. Hjortegryten som jeg egentlig ville ha var de tom for. Skuffende. Lokasjonen var imidlertid bra, med utover fjorden.
Mye veps som surret rundt burde være ryddet opp i.

Takk, oleandreg2017
Anmeldt 17. juli 2021

Fin beliggenhet nede ved fjorden med spiseplasser både inne og ute.
Vennlig og effektiv betjening. Alt i alt et koselig spisested

Takk, Egil H
Anmeldt 12. juli 2021

Gravid og ber om godt stekt hamburger ved bestilling, får helt rå hamburger. Får deretter ny, fortsatt rå. Etter tredje utlevering av mat, får jeg godt gjennomstekt.

Vi er en familie på fem, vi spiser hver vår rett alene, ingen får utlevert samtidig. Sistemann som får mat, får maten utlevert etter 1 1/2 time.. en kald hamburger, som må leveres tilbake igjen.....

Lite serviceinnstilte, barnslig oppførsel, uhyggelige, grinete og lite innstilte på å ordne opp for den elendige servicen.
Anbefaler ingen å dra dit.

Takk, emiliepP6997DG
Anmeldt 12. juli 2021

Vi bodde på rorbu ved siden, som vi var veldig fornøyd med. Restauranten nådde dessverre ikke til forventningene.... Personalet var veldig hyggelig, men maten skuffet... vi tok hjorteburgere , som i utgangspunktet ikke inneholdt ost... Spurte om det gikk an å få ost på den ene burgeren- som lot seg gjøre. En stusselig norvegia skive kostet 40 kr ekstra.. Vi satt inne, og det var litt rot med bestillinger og litt lotto når man fikk bestillt ( det at du har kommet først var ikke av betydning).. det er nok eneste restaurant på Aurlandsvangen, vi ville nok ha anbefalt å prøve å få bord ute ( mulig det lar seg reservere)

Takk, NorwayKatta

Reisende som så på Vangsgaarden Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Vangsgaarden Gjestgiveri? Del dine erfaringer!