“Ikke anbefales”
Anmeldelse av Vangsgaarden Gjestgiveri

Vangsgaarden Gjestgiveri
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Aurlandsvangen
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte beef og beef burger alt smakte heelt forferdelig, for lite smak, for mye «fett» i alt. Seig beef . Burger brød ble smurt med noe smør-majones. Noe som de kaller «hjemmelaget saus».

Takk, Navigator68166300751

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Det var egentlig ganske fint der fordi det luktet god mat og de serverte god mat der og forskjellige drikker og øl. Den eneste tingen der som jeg synes bør fikses er at det er en del veps der. Skikkelig irriterende 0_0 Men ellers var det fint der :)

1  Takk, Dessertelsker23
Anmeldt 18. juli 2021

Det er bare å ta en titt på menyen så skjønner dere hva jeg mener, hva er som er «gastro» med dette? Maten smakte helt greit forsåvidt, men nokså ordinært. Servicen var det ingenting å utsette på, effektive og servicemindede østeuropeere, Den lokale frokosten var tatt vekk pga covid 19, det var noe med den som gjorde at de ikke kunne servere lokal ost, men ferdigskivet Norwegia. Men hotellet er nydelig og betjeningen hyggelig (om enn ikke så informativ om området rundt, de virket ikke mye kjent). Det kan jo være rom for forbedring her, på dette ærverdige hotellet? Håper det og at de lykkes i fremtiden og ikke bare satser på at turistene ryr inn av seg selv. Hele Aurland er en turistfelle selv om man ser tendenser til innovasjon og forbedring av kvaliteten på tilbudene,

1  Takk, Trude R
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Betalte 1210 kroner for fire relativt enkle burgere, de var servert lunkne, pommes frites var kald.
Serveringen gikk imidlertid raskt unna. Hjortegryten som jeg egentlig ville ha var de tom for. Skuffende. Lokasjonen var imidlertid bra, med utover fjorden.
Mye veps som surret rundt burde være ryddet opp i.

Takk, oleandreg2017
Anmeldt 17. juli 2021

Fin beliggenhet nede ved fjorden med spiseplasser både inne og ute.
Vennlig og effektiv betjening. Alt i alt et koselig spisested

Takk, Egil H

Reisende som så på Vangsgaarden Gjestgiveri, så også på

Har du vært i Vangsgaarden Gjestgiveri? Del dine erfaringer!