Flam: Den spektakulære Stegastein Viewpoint Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Stegastein Lookout på
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Spennende og spektakulært, stilig byggverk med fantastisk utsikt. Bare noen meter å gå fra avgiftsfri parkering.

2  Takk, Oddie99
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin utsikt, ganske svingete og smal veg for min mor men hadde jeg kjørt selv hadde det gått meget bedre!

1  Takk, runarjere
Anmeldt 20. juli 2020

Fantastisk utsikt fra Stegastein. Smal og svingete vei opp til toppen, men utsikten ned mot Aurland er formidabel.

1  Takk, Per G
Anmeldt 20. juli 2020

Vi kjørte over Aurlandsfjellet frå Lærdal, med stopp her. Vakker kjøretur.
Kan anbefale ein stopp her. Veldig vakker utsikt. Fine sanitærforlhold

1  Takk, Kristin K
Anmeldt 15. juli 2020

For en utsikt! Men alle anbefalinger og turistbrosjyrer burde ha en advarsel for bilister som ikke er vant med gamle, norske veier: du må kunne rygge og vite hvordan en bruker møteplasser!
Og når du første er på Stegasteinen, ta turen videre oppover i fjellet!

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 574camillab