Ulike måter å oppleve Stegastein Lookout på
fra USD 2 900,11
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

På skjevende bein kom jeg, med min vanvittige høydeskrekk, meg ut på Stegastein. Utrolig vakkert ei fantastisk utsikt!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, camilla k
Anmeldt 2. august 2020

etter en nokså kronglete og smal vei opp fra Aurland, passer det bra og ta seg en tur ut på Stegastein. Fantastisk utsikt med glassgjerde ytterst. Fint å ta bilde. Antakelig er det alltid folk her, så trengselen kan til tider bli stor.

2  Takk, KongHans1
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Spennende og spektakulært, stilig byggverk med fantastisk utsikt. Bare noen meter å gå fra avgiftsfri parkering.

2  Takk, Oddie99
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin utsikt, ganske svingete og smal veg for min mor men hadde jeg kjørt selv hadde det gått meget bedre!

1  Takk, runarjere
Anmeldt 20. juli 2020

Fantastisk utsikt fra Stegastein. Smal og svingete vei opp til toppen, men utsikten ned mot Aurland er formidabel.

1  Takk, Per G