Flam: Den spektakulære Stegastein Viewpoint Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Stegastein Lookout på
Anmeldt 6. juli 2021

På travle turistdager bør man komme tidlig, da det ikke er all verdens av parkering. Veien opp fra Aurland er ikke for utrygge sjåfører. Veldig smalt og mange steder man ikke kan møte bil. Rent og fint toalett.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, BirgitBr
Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Her hadde vi en kjempefin dag og natt i hengekøye. Toalett og vask. Mange fine plasser og slå seg ned.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Perlemora69
Anmeldt 3. juni 2021

Jeg har vært på mange spesielle utsiktspunkter i store deler av verden, men slik som dette utgangspunktet er utformet med fantastisk utsikt til og med fra toalettene og utstikker med glassvindu er helt unikt. Fantastisk flott utsiktspunkt som jeg vil anbefale på det sterkeste, - og toalettene var til og med åpne, som ikke er en selvfølge på disse turistvei utsiktspunktene.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 6. september 2020

Bratt, trang vei opp, men for en utsikt over Aurlandsfjorden og Aurlandsvangen fra ca 650 m.o.h. Utsiktspunktet ligger ca 30 meter ut fra selve veien. Her er også toaletter med vinduer mot fjorden.

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, MisterRAJ
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Noen km opp fra Aurland ligger Stegastein med fantastisk utsikt ned mot bygda, fjorden og fjellene omkring. P-plass og utsiktsrampe gjør det lett tilgjengelig.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, Kjeros