Anmeldt 29. juni 2020

Det gamle Aurland Fjordhotell har fått ny eier siden den forrige døde og familien solgte. Nå heter hotellet Hotel Aurlandfjord. Mye er pusset opp og service og personale er veldig bram, bare en uke etter nyåpning. En kraftig forbedring av mat-tilbudet fra restauranten. Frokosten er jo litt enkel nå i disse Covid-19 tider, men nok mat. Nytt er også 2 ladeplasser for el-biler. Vi trivdes på vårt "gamle rom" i 4. etasje og kommer tilbake.

Romtips: Veg rom med utsikt mot fjorden.
Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, SveinJ
Frode S, Other på Hotel Aurlandsfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Takk for fine kommentarer ! Vi ser at gammel og ny profil på TripAdvisor er slått sammen, men vi vil i årene framover bygge videre på både matkvalitet, service og alt det gode vi har fått til sommeren 2020 for Hotel Aurlandsfjord. Velkommen igjen ! Mvh Driftsdir.

Anmeldt 18. september 2022

Dato for oppholdet: september 2022
Frode S, Other på Hotel Aurlandsfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2022

Anmeldt 9. september 2022

Dato for oppholdet: september 2022

Anmeldt 20. august 2022

Romtips: Deluxe Double with Balcony
Dato for oppholdet: juli 2022
Frode S, Other på Hotel Aurlandsfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2022

Anmeldt 4. august 2022

Dato for oppholdet: august 2022