TripadvisorUSD 178
Booking.comUSD 209
CheapTicketsUSD 178
Priceline
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dette stedet må dere oppleve Her får du full pakke på et sted; fantastisk mat, super service, nydelige omgivelser og lokaler. Vi fikk servert en nydelig fiskesuppe til forrett og kveite og skanke av hjort til hovedrett. Ekstra gøy var det å avslutte kvelden med hotellets shuffleboard

1  Takk, Daniel2300
Frode S, General Manager på Hotel Aurlandsfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Takk for din kommentar ! Vi har gjennom vinteren gjennomført en renovering av bygget og er glad for endelig å ha kunnet åpne. De fleste rommene er nå oppgradert og vi tilbyr en variert meny basert på lokale og regionale råvarer. Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake. Mvh Operations Mngr

Anmeldt 29. juni 2020

Det gamle Aurland Fjordhotell har fått ny eier siden den forrige døde og familien solgte. Nå heter hotellet Hotel Aurlandfjord. Mye er pusset opp og service og personale er veldig bram, bare en uke etter nyåpning. En kraftig forbedring av mat-tilbudet fra restauranten. Frokosten er jo litt enkel nå i disse Covid-19 tider, men nok mat. Nytt er også 2 ladeplasser for el-biler. Vi trivdes på vårt "gamle rom" i 4. etasje og kommer tilbake.

Romtips: Veg rom med utsikt mot fjorden.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, SveinJ
Frode S, Other på Hotel Aurlandsfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Takk for fine kommentarer ! Vi ser at gammel og ny profil på TripAdvisor er slått sammen, men vi vil i årene framover bygge videre på både matkvalitet, service og alt det gode vi har fått til sommeren 2020 for Hotel Aurlandsfjord. Velkommen igjen ! Mvh Driftsdir.

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Romtips: Free parking outside the hotel is limited, there is free parking a few hundred meters away so it's not much of an issue
Dato for oppholdet: august 2021
Frode S, Other på Hotel Aurlandsfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: august 2021
Frode S, Other på Hotel Aurlandsfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Anmeldt 11. oktober 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020
Frode S, Other på Hotel Aurlandsfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2020