Gisle B
Enkel og rask bestilling
    Gratis Wi-Fi
    Se flere hoteller i Aurlandsvangen
    Anmeldt 19. juli 2020

Vi stoppet her pga problemer med bobilen og spurte i resepsjonen om hjelp til litt vann i tanken.Vi ble møtt av et surt fjes og et blankt nei.Håper ikke øvrige tjenester står i stil til dette.Vi kommer i alle fall aldri tilbake hit.

1  Takk, Silje H
    Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Til tross for en regnfull helg koste store og små seg på camping! Imponert over renhold på sanitæranlegg. 👍 veldig fint område og koselig med kroa i nærheten. Helgen vi var der var det viking skip på besøk, noe som var stas for hele familien 🤗

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, mailinnf
    Anmeldt 12. september 2018 via mobile enheter

Natt på Lunde før vi skulle gå Aurlandsdalen. Leigde ei hytte, god plass og greie køyar. Litt stive prisar, men godt tilgjengelig personale. Herlig å sovne til lyden frå elva. Lite utvalg i kiosken, lurt å handle ferdig før ein kjem dit.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, s0lgunnk
    Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet ift Aurlandsdalen og veien mot Trolltunga. Kunne hatt mye bedre utvalg i den lille butikken sin samt oppgradert dusjanlegget. Mye kø og venting der for oss damer.
    Rolig camping og litt traktorlyder er bare med å lage stemning og demper lydene fra andre gjester.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, rehasa
    Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Ligger fint sentral i forhold til Flåm, Aurland og Gudvangen og Undredal. Hyttene er helt ok men ser ganske gamle ut. Pluss for kjøleskap. Toalettene i annet hus så rene og fine ut. Ligger fint til ved elven.

Dato for oppholdet: juli 2017
    Takk, mariannb894