Eva B
Bergen, Norge
Anmeldelse av Østerbø Fjellstove
3,0 av 5 boblerAnmeldt 22. juli 2021
Romtips: Jeg ville valgt av rom som har eget bad/wc, man kan også bo enklere.
4,0 av 5 boblerVerdi
    36.6 km fra Østerbø Fjellstove
    62.4 km fra Østerbø Fjellstove
    Se flere hoteller i Aurlandsvangen
    Anmeldt 21. juli 2021

Hadde reservert overnatting på stedet. Ved ankomst hadde de ikke fått med seg reservasjonen, som var gjort 2 mnd i forveien. De var heller ikke interessert i å finne en løsning for oss. Anbefales ikke.

Takk, anonyma213
    Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Overnattet her før turen gjennom Aurlandsdalen.Hyggelig betjening, bra rom, god mat. Godt tilrettelagt for smøring av matpakke og fylling av termos. Flott område med mange forskjellige muligheter til overnatting.

Dato for oppholdet: august 2020
    Takk, Fjellglede20
    Anmeldt 25. juli 2020

Etter den fantastiske hjemmelagede maten på Geiterygghytta var det en enorm skuffelse å spise treretters middag på Østerbø. Posesuppe (hvor var brokkolien?), tørr oppdrettslaks og den mest stusselige ferdigkaka jeg har blitt servert noen gang. Personalet var også uvanlig stresset og virket ikke som de trivdes i det hele tatt. Eneste pluss var herlig Ægir øl på tapp. Det smakte fortreffelig etter en lang tur fra Geiterygghytta.
    Frokosten var helt begredelig med ekstremt tørt brød og dårlig kaffe.
    Rommet var rent og fint.
    Alt i alt ikke verdt pengene

1  Takk, andreoverlabd
    Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

De får én stjerne for hotellrommet som var som forventet, og de fine omgivelsene rundt!
    Derimot var prisen for overnatting med 3-retters helt hinsides mot det vi fikk servert etter 7 timer i fjellet. Maten var fabrikert posesuppe, frysegrønnsaker, ihjelkokt laks og ferdigkjøpt sitronkake som minnet mer om svamp. Vi klarte såvidt å smake.. vi måtte i tillegg betale 100,- for å få sur lunken kaffe på termos til gåturen dagen etter. Helt elendig og dårlig kvalitet på maten! En stor kontrast å komme gående fra Geiterygghytta som serverte 3-retters laget fra bunnen. De ansatte var veldig stresset, til tross for lite folk og forhåndsbooket mat. om det er mulig å unngå maten her, hadde jeg gjort det.

1  Takk, darellkine
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte fjellørret og fikk oppdrettslaks!
    Personalet var ikke norsk og trodde kanskje at rød fisk servert på fjellet kalles fjellørret.
    Personalet var hyggelig og beklaget og endret menyen og vi fikk tilbud om gratis dessert.

Takk, IngerLillS