INGA
Anmeldelse av 292 Aurland
5,0 av 5 boblerAnmeldt 16. juli 2020via mobile enheter
Karoline Johansson, Owner292 Aurland, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 7. des. 2020
Tusen takk for tilbakemeldingen! Beklager sent svar, men bedre sent enn aldri;) Tenk å få så god tilbakemelding på alt det du nevner, tusen takk for at du liker det vi leverer:D Og glad for at du liker filosofien vår, bærekraftig drift er nøkkelen for framtiden tror vi:) Håper vi ser deg igjen en gang, ha en strålende jul!
Bli belønnet med One Key
Restaurant
  • ZenHotels.com
  • eDreams
2.8 km fra 292 Aurland
Единственный плюс этого отеля - вид из окна.
kr 1 500
    • eDreams
    9.3 km fra 292 Aurland
    Se flere hoteller i Aurlandsvangen
    Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fant stedet etter å ha lest om det i DN. Fantastisk sted med en veldig hyggelig atmosfære, ypperlig og hyggelig vertskap. Vi fikk en særdeles hyggelig velkomst og ble passet godt på under hele oppholdet. Fikk fantastisk mat og spennende viner. Anbefaler stedet på det varmeste

Cecilie og Kjetil

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, kjetilmoth
    Karoline Johansson, Owner på 292 Aurland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2020

Hei Kjetil og Cecilie,

Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi så pris på! Beklager sent svar, det har gått slag i slag siden dere var her. Så gøy at dere bemerket dere de litt utypiske vinene våre:) Vi håper å se dere igjen, det var veldig hyggelig å ha dere her!

Anmeldt 11. september 2019

Vi tilbragte en helg på 292 Aurland tidlig i september - og kom hjem helt høye på livet etterpå. Nydelige rom med deilige senger og små detaljer som gjør deg glad: nyplukkede blomster på nattbordet, for eksempel. Maten var fantastisk, og opplevelsen av fellesmiddag i Eldhuset likeså - ga rom for mange spennende samtaler med andre gjester fra inn- og utland. Servicen og tilstedeværelsen fra Tone og Bjørn og de andre supre ansatte var ekstraordinær - til sammen med skjellsettende naturopplevelser i Aurlandsdalen og Prest ble dette et minne for livet. Dropp storbyferie i Europa og tilbring en helg her i steden!

Dato for oppholdet: september 2019
    Takk, Hannah G
    Tone R, Eier på 292 Aurland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2019

Kjære Hanna, tusen takk for en så fantastisk tilbakemelding! Da er det vert å drive hotell, vet du. Takk og på gjensyn!

Anmeldt 16. juli 2019

Du merker det når vertskapet faktisk er oppriktig glad for at du har valgt deres sted, og virkelig vil gjøre alt for at du skal trives hos dem. Bjørn og Tone er herlige mennesker som gir av seg selv og de brenner for prosjektet sitt. Ikke bare de to, hele betjeningen er fantastisk hyggelige, smilende, serviceinnstilte og tydeligvis stolte over å jobbe på et sånt spesielt sted.

Vi var to par som leide Buxton og Ekmann i Fiskerhuset. Vi hadde tilbragt en uke med ‘simple living’ i en liten hytte langt inne på Hardangervidda og hadde tenkt å skjemme oss bort i noen dager etter turen. Det viste seg å være en veldig god plan! ‘Djevelen ligger i detaljene’ og her stemte alt. Værelsene var fremragende. Maten var topp. Deilig frokost med sunn økologisk og lokal mat. Førsteklasses elgstek og nytrukket ørret til middag. Høy gourmetfaktor.

Omgivelsene, bygningene, hagene, rommene og naturen er akkurat så vakre som bildene av stedet gir inntrykk av. Her er vestlandsk gårdshistorie, gammel byggeskikk og engelske ‘lakselorder’ kombinert med god moderne design og topp komfort. Fantastisk plass!

Kan anbefale 292 Aurland på det varmeste. Dra hit hvis du vil lade batteriene, oppleve en helt spesiell atmosfære og bare rett og slett ha det skikkelig bra.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, jfplatou
    Navigator65673747873, Daglig leder på 292 Aurland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Så utrolig hyggelig at dere opplever 29|2 Aurland på denne måten. Det er nettopp slik vi ønske våre fantastisk fine besøkende skal oppleve stedet og at inntrykkene her i fra skal være gode.
    Tusen takk for fine ord og for den oppmerksomheten dere viser.
    Fortsatt god sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 6. august 2018

Kjekt personale, koseleg tun, god mat, spennande hus. Likte godt den historiske og ekte opplevinga vi fekk her. Kjem gjerne tilbake ved eit seinare høve, for å sjå korleis tunet har utvikla seg. Lykke til!

Dato for oppholdet: desember 2017
    Takk, 260heidiv
    Tone R, Eier på 292 Aurland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Tusen takk, Heidi, så kjekt at du likte stedet vårt og tok deg tid til å gje oss ei melding. VI skal halde dampen! Og håper å sjå dykk her igjen ved eit seinare høve. Velkomne skal de vera!

Anmeldt 29. juni 2017

Fantastisk! Nydelig arkertektur og interiør. Rolig og avslappende stemning. God mat og flott service. Hagen utrolig. Omgivelsene superb. Vi kommer tilbake. Bodde der i to netter med datter og amerikanske venner. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juni 2017
    • Reisetype: Reiste med venner
    Takk, Hege_hta
    Tone R, Eier på 292 Aurland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2017

Kjære Hege. Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å anmelde oss. Dette var oppmuntrende. På gjensyn, og alt godt fra Aurland.