Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

29/2 Aurland, et deilig lite grønt boutiqehotel mellom de vakre fjella, fossene og Sognefjordene Et sted hvor det ligger omtanke i hver lille detalj, i maten, i interiøret, for naturen, i måten personalet lytter og ser hver enkelt gjest. Vi har hatt gleden av å tilbringe to netter på hotellet og har nytt hvert sekund. 29/2 Aurland er virkelig et sted det er verdt å ta mang en omvei for å oppleve. Selv er vi « bergteken» og skulle så gjerne blitt en stund til..

1  Takk, 193sirilk
Karoline Johansson, Owner på 292 Aurland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2020

"Devil is in the details" er mantraet til sjefen på gården (Tone), så det setter vi (og kanskje spesielt hun) veldig pris på at du legger merke til! Tusen takk for en herlig omtale, håper dere er "bergtekne" nok til å returnere til oss en gang, så skal vi ta godt vare på dere igjen:)

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Om det kom én god ting ut av pandemien, så var det at 29/2 Aurland ble tilgjengelig for oss nordmenn. Et nydelig lite sted med fantastisk mat og atmosfære. Må oppleves! Anbefaler også et besøk til Skjerdalen ysteri, en nydelig støl med fantastisk utsikt og god servering (melkekaker, oster mm), kun 15 min kjøring og en halvtimes gåtur (relativt bratt) fra 29/2.

1  Takk, Y4437IIsusanh

Tusen takk for tilbakemeldingen din, det varmer godt i disse tider! Skjerdal Stølsysteri er vi stolte av her på bygda, vi er helt enige i at det er en fantastisk opplevelse:) Velkommen tilbake skulle du befinne deg i disse trakter igjen!

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

F A N T A S T I S K lite hotell som anbefales på det varmeste. Flott beliggenhet, hus, rom og lokaler pusset opp med gode kvaliteter og svært god smak. Hyggelig betjening, nydelig mat og god atmosfære. Hotellet har en spennende historie og filosofi om bærekraftig drift. ❤️ Anbefales på det varmeste. PS. Bestill oppvarmet badestamp! Herlig etter turen.

1  Takk, 786inga

Tusen takk for tilbakemeldingen! Beklager sent svar, men bedre sent enn aldri;) Tenk å få så god tilbakemelding på alt det du nevner, tusen takk for at du liker det vi leverer:D Og glad for at du liker filosofien vår, bærekraftig drift er nøkkelen for framtiden tror vi:) Håper vi ser deg igjen en gang, ha en strålende jul!

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fant stedet etter å ha lest om det i DN. Fantastisk sted med en veldig hyggelig atmosfære, ypperlig og hyggelig vertskap. Vi fikk en særdeles hyggelig velkomst og ble passet godt på under hele oppholdet. Fikk fantastisk mat og spennende viner. Anbefaler stedet på det varmeste

Cecilie og Kjetil

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, kjetilmoth

Hei Kjetil og Cecilie,

Tusen takk for tilbakemeldingen, det setter vi så pris på! Beklager sent svar, det har gått slag i slag siden dere var her. Så gøy at dere bemerket dere de litt utypiske vinene våre:) Vi håper å se dere igjen, det var veldig hyggelig å ha dere her!

Anmeldt 11. september 2019

Vi tilbragte en helg på 292 Aurland tidlig i september - og kom hjem helt høye på livet etterpå. Nydelige rom med deilige senger og små detaljer som gjør deg glad: nyplukkede blomster på nattbordet, for eksempel. Maten var fantastisk, og opplevelsen av fellesmiddag i Eldhuset likeså - ga rom for mange spennende samtaler med andre gjester fra inn- og utland. Servicen og tilstedeværelsen fra Tone og Bjørn og de andre supre ansatte var ekstraordinær - til sammen med skjellsettende naturopplevelser i Aurlandsdalen og Prest ble dette et minne for livet. Dropp storbyferie i Europa og tilbring en helg her i steden!

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Hannah G
Tone R, Eier på 292 Aurland, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2019

Kjære Hanna, tusen takk for en så fantastisk tilbakemelding! Da er det vert å drive hotell, vet du. Takk og på gjensyn!