eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

hærlig hytte for glamping, her finner du en stor seng med myke puter, kjøleskap og vannkoker. raskt wifi for de som trenger det....det er glass til rød og hvit vin/øl.. du finner også skinnfeller til og bruke ute ved bålpannen.. sanitær anlegget var rent og pent med rom for dusj osv.. meget rent og pent

Dato for oppholdet: september 2020
3  Takk, tunneltrollet
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Nydelig lokasjon helt inntil elva. Godt inntrykk av hygiene, selv i de eldre hyttene. Bredt tilbud til hele familien. Servicestasjon med både bensinstasjon og varehandel - topp.
Tilbud om vaskeri og fellesanlegg for toalett og dusj.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Skaar180
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi var 2 veninner som bodde i Elvesuiten og det kan absolutt anbefales!Knall flott hytte,med super service før og underveis i oppholdet.Ikke toalett og dusj i hytten,men flott sanitær anlegg-så det var ikke noe problem.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, isabello974
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Denne sommaren har vi reist rundt Sør-Norge, med campingvogn på mange ulike campingplassar. Ingen er så bra som Jølstraholmen! Sanitæranlegget er upåklageleg. Flotte bad, gratis dusj (!!) og eit fantastisk familiebad. Jentene våre på 6 og 9 år elska leikeplassen. Trampoliner, zipline, sandkasse, vannsklie og diverse andre "apparat". Spar-butikk og kafè med god mat på området. Vi har vore her tidlegare, og var like fornøgde då. Vi kjem att fleire gongar - definitivt!

Takk, skjonga
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Beklager, men oppholdet stod ikke i forhold til reklamering og forventningene.
Hytten Elvabruset var sliten og ukoselig, innbød ikke til ytterligere overnatting.

Profileringen på nettet viser flotte bilder som nok villeder ift denne erfaringen

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, konken2018