Priceline
66.0 km fra Jølstraholmen Camping & Hytter
62.9 km fra Jølstraholmen Camping & Hytter
Se flere hoteller i Vassenden
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Leide en stor hytte med 2 soverom som passet perfekt for oss med 2 små barn. God størrelse for oss og det var rent og pent. Er både idyllisk og kjekt for små barn. Lekeplassen og vannsklien var en ener for de minste. At det er kafé og dagligvare butikk rett ved siden av gjør at en har alt en trenger i nærheten.

Takk, charlottebQ7518XO
Anmeldt 23. september 2020 via mobile enheter

hærlig hytte for glamping, her finner du en stor seng med myke puter, kjøleskap og vannkoker. raskt wifi for de som trenger det....det er glass til rød og hvit vin/øl.. du finner også skinnfeller til og bruke ute ved bålpannen.. sanitær anlegget var rent og pent med rom for dusj osv.. meget rent og pent👍👌

Dato for oppholdet: september 2020
3  Takk, tunneltrollet
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Nydelig lokasjon helt inntil elva. Godt inntrykk av hygiene, selv i de eldre hyttene. Bredt tilbud til hele familien. Servicestasjon med både bensinstasjon og varehandel - topp.
Tilbud om vaskeri og fellesanlegg for toalett og dusj.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Skaar180
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Vi var 2 veninner som bodde i Elvesuiten og det kan absolutt anbefales!Knall flott hytte,med super service før og underveis i oppholdet.Ikke toalett og dusj i hytten,men flott sanitær anlegg-så det var ikke noe problem.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, isabello974
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Denne sommaren har vi reist rundt Sør-Norge, med campingvogn på mange ulike campingplassar. Ingen er så bra som Jølstraholmen! Sanitæranlegget er upåklageleg. Flotte bad, gratis dusj (!!) og eit fantastisk familiebad. Jentene våre på 6 og 9 år elska leikeplassen. Trampoliner, zipline, sandkasse, vannsklie og diverse andre "apparat". Spar-butikk og kafè med god mat på området. Vi har vore her tidlegare, og var like fornøgde då. Vi kjem att fleire gongar - definitivt!

Takk, skjonga