“Flott søndagsmiddag”
Anmeldelse av Jølstramuseet

Jølstramuseet
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Vassenden
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Jølstramuseet har søndagsåpent utover hausten. Maten smakar suverent i slike omgjevnader. Hyggeleg vertskap og topp service!

Takk, Atle H

Anmeldt 21. august 2016 via mobile enheter

Herlig atmosfære! Her føler man seg virkelig velkommen ☺ maten står ikke tilbake for noen andre gourmetrestauranter! Nyfisket, nyrøkt ørret ...mmmmm... Nydelig både inne og ute, med de vakre gamle husene samlet bak museumsbygningen. Her vil vi tilbake!

Takk, Metkje
Heidi Å, Owner på Jølstramuseet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2016

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Kjekt at du likte ørreten vår. Velkommen tilbake .

Anmeldt 31. juli 2016 via mobile enheter

Nydelig mat, fin atmosfære og hyggelig betjening. Stedet har spesialisert seg på lokal mat. Du kan for eksempel prøve Jølstraørret.

1  Takk, Reidar S
Heidi Å, Eier på Jølstramuseet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2016

Kjekt at dere har gode opplevelser når dere er på besøk hos oss. Takk for god tilbakemelding og velkommen igjen.

Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Vi reiste med hele familien til Astruptunet. Etter det kommer vi på besøk til en kunst galleri som er en veldig restorant! :) Pesonal er veldig hyggelig. Matt er veldig god. Det var helt fersk fisk fra elven som ble fisket bare noen minutter før vi kommer.

1  Takk, Anagnost

Tusen takk for god tilbakemelding. Velkommen igjen.

Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

I dag har vi besøkt Jølstramuseet. Der fikk vi ta del i en spennende historie. Mye spennende håndtverk å få se og særlig når vi fikk satt det i en sammenheng. Hvem laga de flotte treskjærere figurene og hvordan dette ble en samling. Utstillinga ga også mye. Variert og med spennende dyktige kunstnere og flotte bilder. Avsluttet med en nydelig middag. Kunstkafé stod det utafor. Dette var ikke kafemat, men mat fra et svært dyktig mannskap på en restarant!

Takk, Siri H
Heidi Å, Eier på Jølstramuseet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2016

Det var kjekt at dere likte dere hos oss. Takk for god tilbakemelding og velkommen igjen ved en senere anledning.

Reisende som så på Jølstramuseet, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Jølstramuseet? Del dine erfaringer!