“Fantastisk mat og service”
Anmeldelse av Jølstramuseet

Jølstramuseet
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Vassenden
Anmeldt 11. juli 2020

Vi spiste nydelig dagsfersk lokal ørret. Fantastisk service. Dette stedet anbefales på det varmeste!

Takk, 410mortenk

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

For ett sted! Fantastisk service for ikke å snakke om maten. "Ureist" mat fra naturen i området. Fantastisk tilberedt hvor til og med smøret var selvlaget. Alt dette i koselige omgivelser med mye historie - dette ble dagens høydepunkt!

Takk, AnnikenKeil
Anmeldt 24. juni 2020

Vi var fire stykker som tok turen til Jølstramuseet for ein betre middag.Vi vart på ingen måte skuffa, korkje over mat eller service. Vi sat ute i hagen og hadde ei flott oppleving på alle måtar.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, hallsteind2020
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat og atmosfære. Vi var fire personer som fikk utrolig god mat og særdeles tilstedeværende personale. Jubilantene vi hadde med oss glemmer ikke dette besøket. Kan virkelig anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 13terjeh
Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, super service, en nyoppdaget perle i eget nærområde. En fascinerende liten oase. Her har noen lagt ned mye kjærlighet i arbeidet sitt.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, irenesO3757MA

Reisende som så på Jølstramuseet, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Jølstramuseet? Del dine erfaringer!