“Kjempetrivelig sted”
Anmeldelse av Restaurant Låven

Restaurant Låven
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Vassenden
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig og imøtekommende bevertning. Nydelig mat med lokal ørret. Frodig og sjarmerende uteområde. Anbefales.

Takk, Insofia
Heidi Fossheim Å, Eier på Restaurant Låven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Tusen takk for dine anbefalinger og for at du besøkte oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning.,

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vil du ha god mat og super service så er dette stedet for deg, masse gammel kunskap om området har de også

Takk, 359jonnym

Tusen takk for at du deler dine opplevelser fra besøket hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Vi stolte på tidligere anmeldelser og spiste middag her, og ble virkelig imponert!!!! Mat, service, omgivelser og vertskapet gjør dette til en komplett matopplevelse, og leverer til toppscore fra oss. Ba om bord ute, da vi hadde med valp, og hun var hjertelig velkommen (hun fikk umiddelbart vannskål og kos av hyggelig personale) Vi spiste ørretfilet, fisket og filetert på morgenen av eier. For en kresen fiskespiser; fant ikke ett eneste bein - helt perfekt! Servert med nydelig tilbehør, og hjemmelaget flatbrød. Rause porsjoner og vi var egentlig stappmett, men ble fristet til hjemmelaget rabarbrapai og is, og greide ikke stoppe før tallerken var tom. Her leverer dere, folkens!!! Vi kommer selvfølgelig tilbake.

Takk, karinag128

Tusen takk for svært gode tilbakemeldinger. Vi er svært glad i hunder og syns at de også skal bli tatt like godt imot som menneskegjestene.Velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat i flotte omgivelser, veldig hyggelig vertskap og betjening. Vi kommer gjerne tilbake:) Anbefales!

Takk, 626astridn

Tusen takk for dine gode tilbakemeldinger og anbefalinger . Velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Anmeldt 24. juni 2021

MEGET god mat! Flott område med spennende omgivelser og god service. Godt vedlikeholdt og fantastiske hytter og koselige selskapslokaler.

Takk, 167stiane

Tusen takk for gode tilbakemeldinger fra ditt besøk her hos oss. Vi ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning :)

Reisende som så på Restaurant Låven, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Restaurant Låven? Del dine erfaringer!