“Ei perle”
Anmeldelse av Restaurant Låven

Restaurant Låven
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Vassenden
Anmeldt 5. august 2021

Nydeleg mat og fantastisk vertskap i utruleg fine omgivnadar. Mange gode smakar sett saman til fryd for både auga og ganen. Ei perle i Sunnfjord. Denne staden er verkeleg verdt eit besøk. Tusen takk for oss!

Takk, TuridH110
Heidi Fossheim Å, Eier på Restaurant Låven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Tusen takk for at du besøkte oss og for dine gode tilbakemeldinger. Velkommen igjen :)

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod service og som alltid like god mat ! Vi kjem tilbake. Er du på tur i Sunnfjord, sjekk ut restauranten her. Enten lokalrett jølstraaure eller varianter av kjøt.

Takk, Guide04212778253

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Velkommen igjen:)

Anmeldt 29. juli 2021

Svært hyggelige og imøtekommende ungdommer stod for bevertningen. Nydelig mat med lokal ørret fra Jølstravatnet og rabarbra kake og is til dessert. Verten selv fortalte om stedet og historien. Vi kommer gjerne igjen og kan trygt anbefales!

1  Takk, lindaelinm2020

Tusen takk for at du besøkte oss og for at du anmelder dine positive erfaringer fra besøket hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig og imøtekommende bevertning. Nydelig mat med lokal ørret. Frodig og sjarmerende uteområde. Anbefales.

Takk, Insofia

Tusen takk for dine anbefalinger og for at du besøkte oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning.,

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vil du ha god mat og super service så er dette stedet for deg, masse gammel kunskap om området har de også

Takk, 359jonnym

Tusen takk for at du deler dine opplevelser fra besøket hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Reisende som så på Restaurant Låven, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Restaurant Låven? Del dine erfaringer!