“Lokal mat av høyeste kvalitet, og topp service”
Anmeldelse av Restaurant Låven

Restaurant Låven
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Vassenden
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hvem skulle tro at et museum også rommer en topp restaurant? Denne kom overraskende på! Veldig god mat, lekkert presentert og topp og personlig service i et unikt miljø gjorde kvelden minneverdig.

1  Takk, Wanderer57575079241
Heidi Fossheim Å, Eier på Restaurant Låven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Så kjekt at du hadde en god opplevelse hos oss. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Nydelige lokale råvarer. Lokal ørret, kalv, grønnsaker og plommer. Perfekt komponert. Passe store porsjoner. Topp service.

Takk, ks85

Tusen takk skal du ha. Velkommen tilbake når du er i området :)

Anmeldt 9. august 2021

Fantastisk mat i vakre omgivelser.
Anbefales på det sterkeste.
Folk kommer dit igjen og igjen.
3 retters, blomkålsuppe, fersk pannestekt ørret og rabarbrakake med hjemmelaget is, bare nydelig.

Takk, mariannehW7872HO

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Vi er stolte av tunet vårt men det blir alltid noe ekstra for oss når andre synes det er flott å besøke oss.

Anmeldt 5. august 2021

Nydeleg mat og fantastisk vertskap i utruleg fine omgivnadar. Mange gode smakar sett saman til fryd for både auga og ganen. Ei perle i Sunnfjord. Denne staden er verkeleg verdt eit besøk. Tusen takk for oss!

Takk, TuridH110

Tusen takk for at du besøkte oss og for dine gode tilbakemeldinger. Velkommen igjen :)

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Kjempegod service og som alltid like god mat ! Vi kjem tilbake. Er du på tur i Sunnfjord, sjekk ut restauranten her. Enten lokalrett jølstraaure eller varianter av kjøt.

Takk, Guide04212778253

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Velkommen igjen:)

Reisende som så på Restaurant Låven, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Restaurant Låven? Del dine erfaringer!