“Lykke”
Anmeldelse av Restaurant Låven

Restaurant Låven
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Vassenden
Anmeldt 27. august 2021

Fantastisk god mat lagd på lokale råvarer servert av et vertsskap som virkelig er dedikert til tunet, og byr på seg selv og historier fra tunet og hus brakt til tunet fra Jølster og omegn. Atmosfæren i resturanten er lun, rolig og tradisjonsbunden. Jølstrasjela sitter i veggene. I tillegg til et fantastisk måltid, vil du i Jølstramuseet oppleve kunstutstilling og få innblikk i Jølster sin historie særlig på bygg og håndverk.
Dagen derpå fant vi ut at kvelden i Jølstramuseet måtte være ekte LYKKE.

Takk, 901bentea

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Dette var ei gastronomisk høgtidsstund som overgjekk alle forventningar. Vertskapet var heilt eineståande og maten likeeins. Anbefaler eit besøk neste gong du er i området.

Takk, SimenB_12
Heidi Fossheim Å, Eier på Restaurant Låven, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2021

Tusen takk for at du anbefaler oss. At du opplevde det som ei høytidsstund varmer våre hjerter. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hvem skulle tro at et museum også rommer en topp restaurant? Denne kom overraskende på! Veldig god mat, lekkert presentert og topp og personlig service i et unikt miljø gjorde kvelden minneverdig.

1  Takk, Wanderer57575079241

Så kjekt at du hadde en god opplevelse hos oss. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Nydelige lokale råvarer. Lokal ørret, kalv, grønnsaker og plommer. Perfekt komponert. Passe store porsjoner. Topp service.

Takk, ks85

Tusen takk skal du ha. Velkommen tilbake når du er i området :)

Anmeldt 9. august 2021

Fantastisk mat i vakre omgivelser.
Anbefales på det sterkeste.
Folk kommer dit igjen og igjen.
3 retters, blomkålsuppe, fersk pannestekt ørret og rabarbrakake med hjemmelaget is, bare nydelig.

Takk, mariannehW7872HO

Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Vi er stolte av tunet vårt men det blir alltid noe ekstra for oss når andre synes det er flott å besøke oss.

Reisende som så på Restaurant Låven, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Restaurant Låven? Del dine erfaringer!