Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Et utrolig spennende opphold. Utrolig god mat og ypperlig service. Vertskapet har virkelig lykkes med konseptet, lokal mat, personlig tilstedeværelse og et godt bevart hotellbygg. Alle gjester får en hjertelig velkomst.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Tore B
Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har dei finaste romma eg har budd på! Inspirerande interiør i gjennomført vintage stil i ein koseleg spisesal, samt vakre uteområde og hage. Hotellet ligg rett ved sjøen kor ein kan ta seg ein herleg dukkert i det friske fjordvatnet, før ein hoppar i badstuen med utsikt til fjorden. Det er også kort veg til fantastiske turstiar til blant anna Bondhusvatnet og Folgefonna. Maten på hotellet utmerka seg også, med gode lokale råvarar, himmelsk sirupsbrød og svært hyggeleg betjening. Eg tilrår alle å ta turen hit!

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, cecilolo
Anmeldt 18. september 2019 via mobile enheter

Sunndal er en fredelig plass med mange muligheter for aktivitet, kort veil til Hardanger og resten av Kvinnherad. Hotellet ligger idyllisk til ved fjorden med kort vei til Bondhusvannet. Ypperlig mat og en førsteklasses personlig service. Det frister til gjentakelse.

1  Takk, ToreB93
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Sunndal er en fredelig plass med mange muligheter for aktivitet, kort vei til Kvinnherad og til Hardanger. Hotellet ligger idyllisk til ved fjorden. Ypperlig mat og en førsteklasses personlig service. Det frister til gjentagelse.

Takk, Tore B
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Var innom i forbindelse med sykkeltur til Sunndal. Spiste kjempegode vaffler i flotte omgivelser og en avslappende atmosfære.
Koselig og hjelpsom betjening. Fin erverdig byggning med en kjempekoselig bakhage.

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, esbenz