Lek og hoppe

Fint rent for yngre og eldre barn. For de voksne er det spred ut sitte muligheter rundt i lokalet...

Anmeldt 11. mars 2020
Ståle B
Fine apperater, men manglende sikkerhet og minst en voksen må ha god fysikk

Anmeldt 23. november 2019
Line123
Oslo

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Barna hadde det morsomt denne lørdagen, men det var etterhvert altfor mange gjester og for få ansatte på jobb.

Det var ingen kontroll av symptomer og smitte ved ankomst slik bedriften hevder på sine nettsider. En gjest gikk rundt i lokalet og hostet kontinuerlig mens vi var der. Vi måtte også selv be om informasjon om registrering for smittevern.

Da vi betalte penger på airhockey-spillet og det ikke fungerte, var det umulig å finne personale verken i kiosken eller resepsjonen for å få pengene tilbake.

Det virket også som ventilasjonsanlegget ikke fungerte i en del av bygget, hvor det var veldig varm og tett luft i forhold til resten av anlegget.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, antosteffe
Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, Ståle B
Anmeldt 23. november 2019

Min 3-åring elsker stedet, men nesten hvert besøk innholder tårer ettersom store barn kommer løpende i grupper og dermed tramper ned alle som er mindre enn seg. Jeg har irettesatt andres barn mange ganger uten at dette ser ut til å ha noen effekt, og jeg har aldri sett noen ansatte være tilstede å håndheve regler eller roe ned koatiske tilstander. I ett tilfelle ba jeg de ansatte om å gjøre dette, men det var ingenting som tydet på at dette var en oppgave de prioriterte. Jeg har flere ganger sett barn som kommer blødende eller gråtende med smerter som later til være værre enn man bør forvente. Jeg har også stoppet en episode som kunne blitt virkelig ille med et barn som krøp under store baller som andre barn krabbet oppå.

Det finnes et dedikert område for små barn, men større barn er stadig innom her.

Med små barn (ca. under 10) bør man unngå helger og kvelder og regnværsdager og heller komme på tidspunkter uten så mange andre tilstede.

Man må ha god fysikk for å kunne hente et barn ut av appratene. Det betyr man må kunne gå, krabbe, klatre og være komfortabel med høyder. Gravide bør holde seg unna lekeområdene pga. faren for støt i magen.

Dato for opplevelse: november 2019
2  Takk, Line123
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Veldig bra lekested for barn i alle aldre. Stor inne lekeplass og mulighet for ungdom og voksne å fly i vindtunell. Vindtunellen kan anbefales på det varmeste selv om det er relativt dyrt

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, RonnySc
Anmeldt 13. april 2019

Har vært her en gang i forbindelse med bursdag. Bursdagslokalet var greit nok. Det var servering av pizza og pinneis. Pizzaen var tørr og kjedelig, men barna var fornøyd, og det er jo hovedsaken. Når det gjelder selve aktivitetsområdet er dette stort pg høyt. Det er også et mindre område for de minste barna. I tillegg er det områder som koster ekstra med litt andre aktiviteter som laser og luftflyvning. Det er flere sittegrupper rundt omkring slik at man kan sette seg ned å slappe av litt mens barna suser rundt. Litt slitsomt med høyden hvis man har med seg en som er litt liten men ikke liten nok for småbarnsområdet. Blir langt å klatre oppover når man trenger hjelp. Enkel servering er det også i forbindelse med innsjekkingsområdet. Helt greit på barnas premisser.

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, stelnor