“Anbefaler å spise ett annet sted ”
Anmeldelse av SpiseriSnø

SpiseriSnø
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Lørenskog
Beskrivelse: Velkommen til en matopplevelse med panoramautsikt til SNØ - verdens råeste helårsarena for snøopplevelser! Her kan du besøke vår restaurant, bar og bakeri (Spiseri Snø Garcon) og kose deg med god mat foran varmen fra peisen. I restauranten serverer vi en rekke retter laget med lokale norske råvarer - blant annet ørret, storfeburgere og vegetaralternativer. Velkommen innom!
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Først og fremst dårlig service. Ble vist til bordet og det var det. Bestilte maten igjennom «app».

Bestilte pizza, noe som vi så var halvfabrikat, altså ferdig bunn med pizzasaus på. Ble ingen sprø italiensk pizza, heller en slapp og «rå» bunn.

Dato for besøk: september 2020
Takk, marli1993

1923 av 24 anmeldelser

Anmeldt 2. mars 2020

Veldig mange mennesker når vi var der på dagtid en lørdag. Helt fullt ! Bra priser på maten.En hel blings m/ laks og eggerøre eller kylling og bacon til kr 95 (ganske stor blings også), og latte til kr 45. Fin musikk. Det er et fantastisk inneskianlegg her, og du trenger ikke ha ski på beina for å spise i lokalet. 10-15 min å gå fra Lørenskog togstasjon. Vi kommer tilbake !

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 116vivif
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelige servitører, ekte høyfjellstemning med bla. dype gode chesterfield sofaer og flamme fra peisen.
Spennende pizzameny.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Finusmox
Anmeldt 1. oktober 2020

Dato for besøk: februar 2020
Anmeldt 2. november 2020

Dato for besøk: oktober 2020

Reisende som så på SpiseriSnø, så også på

Har du vært i SpiseriSnø? Del dine erfaringer!