“Deilig mat etter skikjøring!”
Anmeldelse av SpiseriSnø

SpiseriSnø
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Lørenskog
Beskrivelse: Velkommen til en matopplevelse med panoramautsikt til SNØ - verdens råeste helårsarena for snøopplevelser! Her kan du besøke vår restaurant, bar og bakeri (Spiseri Snø Garcon) og kose deg med god mat foran varmen fra peisen. I restauranten serverer vi en rekke retter laget med lokale norske råvarer - blant annet ørret, storfeburgere og vegetaralternativer. Velkommen innom!
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Deilig mat etter skikjøring! Flott service av servitør Ørjan. Her kan man trygt nyte en pause med en god og saftig burger!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, siljehanevik

Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Super servise før besøk. Fikk raskt svar på mail. De lover glutenfritt på menyen og har reservert bord En hel gjeng som gleder oss.

Takk, Lone_Halkier_Egelie
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Beste burgeren og hyggelig betjening
Anbefaler å varme seg foran peisen med noe varmt å drikke etter å ha stått på ski⛷⛷⛷

Takk, martinasI8512RY
Anmeldt 30. september 2020

Veldig trivelig med utsikt til bakken og varme i peisen. Vi spiste hamburger og biff som var veldig godt og det var masse godt å velge på innen drikke.

Takk, lisastrp
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Først og fremst dårlig service. Ble vist til bordet og det var det. Bestilte maten igjennom «app».

Bestilte pizza, noe som vi så var halvfabrikat, altså ferdig bunn med pizzasaus på. Ble ingen sprø italiensk pizza, heller en slapp og «rå» bunn.

Takk, marli1993

Reisende som så på SpiseriSnø, så også på

Har du vært i SpiseriSnø? Del dine erfaringer!