“God lunch! Og hyggelige ansatte! ”
Anmeldelse av SpiseriSnø

SpiseriSnø
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Lørenskog
Beskrivelse: Velkommen til en matopplevelse med panoramautsikt til SNØ - verdens råeste helårsarena for snøopplevelser! Her kan du besøke vår restaurant, bar og bakeri (Spiseri Snø Garcon) og kose deg med god mat foran varmen fra peisen. I restauranten serverer vi en rekke retter laget med lokale norske råvarer - blant annet ørret, storfeburgere og vegetaralternativer. Velkommen innom!
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

God lunch, vegetar, burger og fish’n chips rask servering!
Flott service, Lotte er blid og flink

Takk, mortenmedfamilie

Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Perfekt sted for lunsj etter skikjøring. Digg burger og unga slukte fish & chips.
Ikke feil med utsikt til bakken heller.

Takk, KimM2433
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Kan virkelig anbefale burgeren og ikke minst veldig god Service av Ørjan.
Kommer gjerne tilbake en senere gang!

Takk, martineemiliea
Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Deilig mat etter skikjøring! Flott service av servitør Ørjan. Her kan man trygt nyte en pause med en god og saftig burger!

Takk, siljehanevik
Anmeldt 30. september 2020 via mobile enheter

Super servise før besøk. Fikk raskt svar på mail. De lover glutenfritt på menyen og har reservert bord En hel gjeng som gleder oss.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Lone_Halkier_Egelie

Reisende som så på SpiseriSnø, så også på

Har du vært i SpiseriSnø? Del dine erfaringer!