“Moderne og hyggelig restaurant”
Anmeldelse av SpiseriSnø

SpiseriSnø
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Lørenskog
Beskrivelse: Velkommen til en matopplevelse med panoramautsikt til SNØ - verdens råeste helårsarena for snøopplevelser! Her kan du besøke vår restaurant, bar og bakeri (Spiseri Snø Garcon) og kose deg med god mat foran varmen fra peisen. I restauranten serverer vi en rekke retter laget med lokale norske råvarer - blant annet ørret, storfeburgere og vegetaralternativer. Velkommen innom!
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger fint til med utsikt til skibakken. God og hyggelig stemning for et godt måltid. Menyen er enkel, men variert og god. Servicen vi fikk av Lotte var veldig god.

Takk, ogbOslo

Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Kafédelen er bare å styre unna. Forferdelig service av sur betjening, og utrolig dårlig utvalg. Var her kl. 12.30 en søndag, og da var det tomt for alt bortsett fra et par småting. Stedet stenger kl. 17.00! Og ingen vilje til å smøre mer mat, lage vafler eller bake bakevarer. Lagde cappuccino uten skum, og ble sure når det ble påpekt.
Dyrt er det også. En enorm skuffelse med tanke på hvor bra selve skisteder SNØ er. Svakt!

1  Takk, KalEl2005
spiserisno, Leder  på SpiseriSnø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2020

Beklager så mye for den nylige opplevelsen din på Spiseri Snø Café. Vi var preget av sykdom denne dagen, og man strakk dessverre ikke til for å lage opp nye varer eller smøre på mer akkurat da. Tusen takk for tilbakemeldingen, det gir oss god innsikt i hvor vi kan bli bedre. Håper på å se deg tilbake ved en senere anleding!

Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og rause porsjoner. Fine lokaler hvor man kan følge med på livet i bakken. Ypperlig service av servitøren Lotte

Takk, Utepaavift
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

God lunch, vegetar, burger og fish’n chips rask servering!
Flott service, Lotte er blid og flink

Takk, mortenmedfamilie
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Perfekt sted for lunsj etter skikjøring. Digg burger og unga slukte fish & chips.
Ikke feil med utsikt til bakken heller.

Takk, KimM2433

Reisende som så på SpiseriSnø, så også på

Har du vært i SpiseriSnø? Del dine erfaringer!