“Dårlig buffet”
Anmeldelse av Jams Metro

Jams Metro
Vurdert som nr. 11 av 17 Restauranter i Lørenskog
Anmeldt 21. august 2021

Var på besøk i restauranten. Vi hadde bord kl 17.30. Vi valgte pizza buffet som skulle vare til kl 19. Når klokka var 18.30 så fikk vi beskjed at de ikke lagde mere pizza siden de stengte kl 19.
Anbefaler ikke dette stedet

1  Takk, espenj2015

Anmeldt 27. juni 2021

Vi var på Jams Metro Senter på bursdagen til min mor.
De ansatte tok kontakt med oss en dagens før for å sjekke om er det noe vi ønsker at de skal gjøre for oss ( pynt, blomster... ? )

Vi koser oss på Jams. Koselig sted, god mat og veldig hyggelig betjening.

Tusen takk for oss alle.

1  Takk, 906sonn
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Spisested med lite sjel er ok når det er i et kjøpesenter, men at maten mangler sjel er verre. Bestilte hamburger som skulle være en av spesialitetene til Iams men den var ihjelstekt, Bestillingen måtte gjøres ved disken, og betjeningen som var greie gjorde det de kunne for at gjestene hadde ok,

Dato for besøk: mai 2021
Takk, larsj898
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Første besøk for oss på Jams. Noe av den tristeste opplevelsen på lenge:
- Manglende renhold, var møkkete på gulv, bord - ja, selv menyene var møkkete.
- Maten, kjøpte en burger, hamburgeren smakte ingenting og salaten var dvassen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, angryivar
Anmeldt 6. juni 2021

Får to stjerner for beliggenheten. Bestilte bord til 9 stk. Bord ble satt sammen når vi kom, slik at det ordnet seg. Bestilling av mat og drikke ved disk til 9 stk gikk også greit - selv om det i seg selv er en hukommelsesutfordring. Etter hvert ble det mer og mer negativt: Det gikk 15 min mellom at førstemann og sistemann fikk maten. To av barna fikk drikken sin - etter purringer, etter at maten var ferdig spist. Burgerne var alle sammen fullstendig ihjelstekt. Barnemeny er angitt å inneholde iskrem - etter 3 ganger å ha fått svar om at de var tomme, greide de likevel å trylle fram en iskule til barna. Alle glass med øl og brus inneholdt, uten unntak, for lite - opptil 1,5 cm under nivåstreken.
Neste gang finner vi oss nok et annet sted.

1  Takk, HeikiMS

Reisende som så på Jams Metro, så også på

Har du vært i Jams Metro? Del dine erfaringer!