“Alt var flott!”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 3 uker siden

Vi bestilte noe som ligner tapas. Fikk et vakkert fat med masse gode retter som vi delte. Topp service og pene lokaler. Veldig fornøyde!

Dato for besøk: august 2018
Takk, roma90

Anmeldt 10. september 2018

Buen er en meget bra restaurant, alltid hyggelig betjening,hyggelig omgivelser, bra meny selv med masse besøkende holder betjeningen roen og klarer servere varm mat og være oppmerksom.Maten smakte like bra i dag

Takk, Sigmund F
Anmeldt 9. september 2018

Vi har besøkt Buen flere ganger, alene eller sammen med flere. Vi har smakt oss gjennom de fleste rettene o dessertene. En nytelse hver gang !

Dato for besøk: mai 2018
Takk, BirgitTor
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Buen er fantastisk hyggelig lokalt sted å besøke.. fordi du vet hva du får, både av service og mat. Min familie og jeg har spist på Buen gjennom flere år. Det skjer ofte på en søndag..gjerne med svigermor som alltid bestiller nr. 18 på menyen: Sprøstekt svinefilet..Kjøttet marineres i urter
serveres i en smaksrik Szechuan chilisaus(du kan bestemme styrke, medium for meg og uten chilli for svigermor) og hun er like fornøyd hver gang.. Servitørene kjenner oss igjen og spør om vi skal ha det vanlige.. Men denne gangen tok min kone.. Tone en ny vending.. hun bestilte nr 75: Panert og innbakt kyllingfilet..
På ekte Hong Kong-vis med Buens sursøte saus. God men..Litt for mild og snill på smak i følge min kone.. men hun fikk tilbud om mer krydderet, ved bestilling..som hun vil gjøre neste gang;-) På vei hjem..blide Mette og fornøyde, fikk vi med oss en "ta med meny til jr. Som var sulten..og hjemme. Og gjett hva han bestilte..akkurat..nr 18:-) På gjensyn..// mvh John&co

Dato for besøk: februar 2018
Takk, John E. Ø
Anmeldt 24. juni 2018

God mat topp service fra hyggelige og imøtekommende servitører.
Fine lokaler i 1 etg i Lørenskog hus

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Sven-Erik1

Reisende som så på Buen Restaurant, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Buen Restaurant? Del dine erfaringer!