“Helt ok.”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 27. august 2021

Veldig god mat og store porsjoner. Men servicen var ikke mye å skryte av. Selv om det lå lapper på bordene med informasjon om at servitørene ikke kom til å komme så ofte til bordet pga covid, så er ikke det en god grunn til å ikke se gjestene sine. Vi brukte kanskje 15-20 minutter på å få noen glass med vann og da vi spurte om de ikke kom med de snart så fikk vi beskjed om at "vi skal bare servere alle de andre gjestene i restauranten med mat først"...

Takk, supersilje16

Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Meget bra mat og presentasjon, og ganske overlegen i det området. Store porsjoner, fin presentasjon, og flink betjening

Takk, Eirikohl1
Anmeldt 7. oktober 2020

..som ikke har smartphone. Pga Covid19 finnes det ikke papirmeny. Overhodet ikke. Du må scanne en QR kode for å få menyen. Kan heller ikke betale med kontanter, selv om de ikke har lov å nekte.

Maten er som alltid veldig god. Servicen laber.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, BirgitteF767
Anmeldt 25. september 2020

Har spist flere ganger på Buen. De har en variert meny med vekt på asiatisk mat. Jeg har alltid vært svært fornøyd, både med atmosfære, service, pris og maten, som smaker fortreffelig!

Dato for besøk: september 2020
Takk, tora753
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et utrolig bra sted. Virkelig gode smaker, hyggelig betjening og fin meny. Kan anbefales på det sterkeste uansett anledning

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Eirikohl1

Reisende som så på Buen Restaurant, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Buen Restaurant? Del dine erfaringer!