“Chop sticks”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Var ute med venner og skulle avslutte med middag på Chop stix, hvor vi er vant til god service og god mat. Grunnet allergi ønsket to personer annen saus grunnet allergi. Det har vi kunnet gjøre tidligere, men ikke i dag 3. Nov. Servitøren kom tilbake. Og sa det ble tillegg i prisen. Hvor mye spurte jeg, og hun gikk tilbake og spurte. Det ble kr 29,- . Dårlig service, vi ville ikke få fratrekk for original sausen, som er sweet and sour til innbakt kylling. Skuffende!!!

Takk, Ann Karin S

Anmeldt 17. august 2018

En meget god og veloppbygget rett med de gode grønnsaker fikk vi servert her på denne restauranten. Førsteinntrykket med de flotte fargene gav en forsmak på et herlig måltid. Når også risen var av ypperste klasse - og i tillegg nok av - så ble dette et topp måltid.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Keinapel
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Anbefaler stedets sushi, har spist de fleste rettene deres. Har også forsøkt noen Kina og asiatiske retter men synes ikke de når opp till kvaliteten på sushien!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, RonnySc
Anmeldt 5. juni 2018 via mobile enheter

Grei sushi og asiatisk mat. Fint lokale bare kjip gang før du kommer inn. Vi hadde et koslig måltid her med barna våre

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Extraordinary777277
Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Stoppet innom for middag en søndag. Halvfulle lokaler og greit med folk. Service vennlig, og greit raskt. Menyen byr på en del forskjellig asiatisk, vi hadde klassisk vårrull, biff chopsuy og sichuan. Maten litt middelmådig, men ingen usmak, passe sterk ut fra hva vi ønsket. Gedigen nedtur at det opplagt er WiFi her, men at de ikke ville gi ut passord. Dette trakk ned inntrykket enormt da dette var ønskelig. Ga 3 i karakter, men vurderte sterkt å gi 2 pga det.

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, Kenneth H

Reisende som så på Chopstix Restaurant, så også på

Lørenskog, Lørenskog
Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Chopstix Restaurant? Del dine erfaringer!