“Flott-og hyggelig asiatisk restaurant på Metro Senteret i Lørenskog.”
Anmeldelse av Chopstix Restaurant

Chopstix Restaurant
Vurdert som nr. 7 av 17 Restauranter i Lørenskog
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Anmeldt 26. juli 2021

Vi var 10 sultne personer som hadde en utmerket gourmetisk middagsmix av asiatiske spennende- og velsmakende retter! Hyggelig miljø, proff bevertning, rent og pent. Parkering rett utenfor. Anbefales! d:o)

1  Takk, jans0der

Anmeldt 30. oktober 2020

På Chopstix er maten svært velsmakende, og menyen er rikholdig! Servicen er smilende og behagelig, og vi går dit igjen og igjen. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, eirikendresen1
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

God mat og service; som vanlig! Hyggelig betjening og rask ekspedering. Anbefaler å teste husets spesialiteter!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Vacation43832592130
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

God mat. Store porsjoner når man bestilte inn ekstra ris. Små tallerkener så det ble litt søl... Bra opplevelse/Men vi fikk ikke den ekstra posisjonen for takeaway vi bestilte når vi kom... Fikk sitte å vente når resten av familien gikk på shopping

Dato for besøk: juni 2020

-hyggelig betjening
-rask servering

Det negative:
-relativt høge priser
-små tallerkener som gjør det lett å søle

Dato for besøk: juni 2020
Takk, _travelmanontripadv

Reisende som så på Chopstix Restaurant, så også på

Lørenskog, Lørenskog
Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Chopstix Restaurant? Del dine erfaringer!