“Biff chop suey, med innslag av larver.”
Anmeldelse av Chopstix Restaurant

Chopstix Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 17 Restauranter i Lørenskog
Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Levering, Gatekjøkken
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Vi bestilte mat som vi hentet i restauranten. Denne gangen fikk vi en lei overraskelse når vi fant larver i maten

Etter å ha oppdaget larver i maten kontaktet vi restauranten og krysset vi fingrene for at larver stod på menyen som en rett, og at dette bare var kommet over fra en annen tallerken. Sjefen på chopstix fortalte dessverre at de ikke har larver der, så dette må ha kommet med grønnsakene. Det var veldig uheldig fortalte hun raskt, jeg kan si meg enig i det.
Vi fikk da tilbud om ny mat som da kommer fra samme restaurant, det fristet ikke veldig. Det beste tilbudet vi fikk da var altså en hjemkjørt lottokupong av en matrett, som hadde samme odds som forrige på innslag av larve. Vi stod over.

Det lille dyret var mildt sagt uappetittlig å finne, dette var ikke akkurat noen drømmeopplevelse. Nå som vi vet at lageret deres av grønnsaker er krydret litt ekstra med larver, ble dette for oss siste gangen vi besøker denne restauranten.

Dato for besøk: september 2021
4  Takk, Erik B

Anmeldt 1. august 2021

Vi er 4 i familien og 3 av oss ventet i over en time på maten. Sønnen vår fikk sin mat og var ferdig med å spise da vi til slutt fikk vår mat. Ingen informasjon ved ankomst om at det var lang ventetid. Ingen beklagelse da vi sa ifra når vi til slutt fikk maten. Tok også lang tid å få betalt. Far og barna ble utålmodige og gikk på lekeplassen. Jeg måtte purre etter 15 min for å få regningen. Ingen avslag eller beklagelse da heller. Maten var veldig god så blir take away neste gang:)

Takk, annettebY9614IY
Anmeldt 26. juli 2021

Vi var 10 sultne personer som hadde en utmerket gourmetisk middagsmix av asiatiske spennende- og velsmakende retter! Hyggelig miljø, proff bevertning, rent og pent. Parkering rett utenfor. Anbefales! d:o)

1  Takk, jans0der
Anmeldt 30. oktober 2020

På Chopstix er maten svært velsmakende, og menyen er rikholdig! Servicen er smilende og behagelig, og vi går dit igjen og igjen. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, eirikendresen1
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

God mat og service; som vanlig! Hyggelig betjening og rask ekspedering. Anbefaler å teste husets spesialiteter!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Vacation43832592130

Reisende som så på Chopstix Restaurant, så også på

Lørenskog, Lørenskog
Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Chopstix Restaurant? Del dine erfaringer!