“Veldig bra sted.”
Anmeldelse av Pizzeria Trattoria Roma

Pizzeria Trattoria Roma
Vurdert som nr. 3 av 16 Restauranter i Lørenskog
Anmeldt 1. august 2020

Her har vi vært flere ganger, og er svært godt fornøyd. Servicen betjeningen gir oss hver gang er ypperlig. De har fått topp score i anmeldelse fra Romerikes Blad- og den fortjener de virkelig. Vi har alltid fått veldig bra mat.

1  Takk, trondv829

Anmeldt 21. juni 2020

Mottatt av hyggelig betjening som anviste bord med god plass til fem. Rask bestilling og rask tilberedning av fem forskjellige retter. Alle fornøyd med resultatet.Velsmakende måltid og en hyggelig kveld.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ingmund S
Anmeldt 9. mai 2020

Var der og feiret bursdag en til en vennine. Ble servert Torneado biff av yppersste kvalitet med tilbehør. Biffen mør og fin, veldig gode fløtegratinerte poteter og . Jeg spiste desert. En ypperlig eplekake med is til.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Karstein M
Anmeldt 12. februar 2020

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Karl B
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Maten er god, vi fikk det vi bestilte og det sto til forventingene. Men servicen var det litt å trekke for.
Eller så var alt bra.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Katrine B

Reisende som så på Pizzeria Trattoria Roma, så også på

Har du vært i Pizzeria Trattoria Roma? Del dine erfaringer!