“Treg dag . Maten holdt.sedvanlig”
Anmeldelse av Pizzeria Trattoria Roma

Pizzeria Trattoria Roma
Vurdert som nr. 3 av 16 Restauranter i Lørenskog
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Treg dag . Maten holdt.sedvanlig god standard. Servicen var laber denne dagen. Ilkke spesielt fullt lokale heller

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, larsj898

Anmeldt 1. august 2020

Her har vi vært flere ganger, og er svært godt fornøyd. Servicen betjeningen gir oss hver gang er ypperlig. De har fått topp score i anmeldelse fra Romerikes Blad- og den fortjener de virkelig. Vi har alltid fått veldig bra mat.

1  Takk, trondv829
Anmeldt 21. juni 2020

Mottatt av hyggelig betjening som anviste bord med god plass til fem. Rask bestilling og rask tilberedning av fem forskjellige retter. Alle fornøyd med resultatet.Velsmakende måltid og en hyggelig kveld.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ingmund S
Anmeldt 9. mai 2020

Var der og feiret bursdag en til en vennine. Ble servert Torneado biff av yppersste kvalitet med tilbehør. Biffen mør og fin, veldig gode fløtegratinerte poteter og . Jeg spiste desert. En ypperlig eplekake med is til.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Karstein M
Anmeldt 12. februar 2020

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Karl B

Reisende som så på Pizzeria Trattoria Roma, så også på

Har du vært i Pizzeria Trattoria Roma? Del dine erfaringer!