“Helt nydelig!!”
Anmeldelse av Pizzeria Trattoria Roma

Pizzeria Trattoria Roma
Vurdert som nr. 3 av 17 Restauranter i Lørenskog
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat! Perfekt indrefilet! Verdens beste tilbehør. Ikke et vondt ord om dette stedet! Hyggelig servitør:) anbefales virkelig!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, grohelenf

Anmeldt 16. februar 2021 via mobile enheter

Verdens beste service og verdens beste pizza! Selv om lokale ifra utsiden kanskje kan skremme deg bort, så ligger det et smykke på innsiden

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Festiang
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Treg dag . Maten holdt.sedvanlig god standard. Servicen var laber denne dagen. Ilkke spesielt fullt lokale heller

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, larsj898
Anmeldt 1. august 2020

Her har vi vært flere ganger, og er svært godt fornøyd. Servicen betjeningen gir oss hver gang er ypperlig. De har fått topp score i anmeldelse fra Romerikes Blad- og den fortjener de virkelig. Vi har alltid fått veldig bra mat.

1  Takk, trondv829
Anmeldt 21. juni 2020

Mottatt av hyggelig betjening som anviste bord med god plass til fem. Rask bestilling og rask tilberedning av fem forskjellige retter. Alle fornøyd med resultatet.Velsmakende måltid og en hyggelig kveld.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Ingmund S

Reisende som så på Pizzeria Trattoria Roma, så også på

Har du vært i Pizzeria Trattoria Roma? Del dine erfaringer!