Audio Tour i Molde og Atlanterhavet

Ulike måter å oppleve Bergtatt Opplevelser på
fra kr 690,00
fra kr 1 090,00
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Flott plass👌 Anbefales😊 flott båttur inne i gruva før konserten.Flott håndtering av å få gjester ut,å nye skulle inn til ny konsert.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Sunshine435424
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Tar av meg hatten for hva dere har fått til med gruven. Topp konsert og topp tur med båten. Logistikken var noe laber, men det fikses sikkert til neste gang. Alt i alt en kjempe opplevelse👍

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Trond62
Anmeldt 1. oktober 2018

Elg og Bergtatt leverte over all forventning. Båttur i gruvene kom oppå alt, meget bra.
Anbefales for alle.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, GeirW20
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Dette var virkelig en fantastisk opplevelse både for voksne og for barn.
En nesten trolsk stemning inne i opplyste grotter med klassisk musikk som bakgrunnsmusikk. God informasjon under veis og etter turen. Lærte mye om gruvedrift, sprengingsteknikker, sjakter osv. Glimrende konsept som jeg mener kan videreutvikles. Anbefales både for liten og stor.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, 522frodej
Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Var på intim-konsert med DeLillos i Bergtatt.
Det var en fantastisk opplevelse å komme inn i fjellet og konsertsalen. Frisk fjelluft, flotte detaljer og magisk å komme inn i fjellet.
God lyd og akustikk, selvom selve konserten kunne vært bedre. Båtturen i gruven etterpå blir aldri glemt.
Anbefales på det varmeste, vi kommer tilbake ved en senere anledning.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, kristoffersentove