Flott opplevelse

Veldig spennende å fått opplevd marmorgruvene. Likte spesielt båtturen inn i grotta. Kjekk... les mer

Anmeldt 6. august 2020
J6972SUireneg
Sykkylven, Norge
Meget bra

Magisk tur med flåten,fin belysning. Interessant å høre historien og se filmen etter... les mer

Anmeldt 30. juli 2020
mayf491

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Det var en vanvittig og heftig opplevelse, ble Berg-Tatt og dette er Stein-kult! Jeg vil anbefale dette til absolutt alle!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 500jantoreg
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Ble positivt overrasket, morsomt å være så langt inne i fjellet. Engasjert eier som vert også på «båten» vi kjørte rundt i. Krystallklart vann, litt småkaldt så ta på med godt på tøy både på kropp og ben. Du parkerer nede, og blir kjørt i buss inn i gruven. Redningsvester og hjelmer. God covid-19 håndtering.

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, ElinS241
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Vi satt på med buss tur/retur Molde -Eide, som ble organisert av Bergtatt. Det fungerte veldig bra. Nydelig opplevelse inni i grottene med flåtetur. Fantastisk konsert, veldig fornøyd, ikke noe å klage på. Min første tur hit.

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, CathrineMolde_Norge
Anmeldt 29. september 2019

Meget bra konsert med Sol Heilo i et spektakulært hulesystem med flott grotte tur på flåte. Kjekke vakter som forklarte sikkerhet på en humoristisk måte

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, nimO098
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Hadde med slekt fra Canada i sommer på dagtid. En unik opplevelse. Veldig fint å dra på dagtid utenom konsertid om man er bekymret for klaustrofobi, det gikk helt fint! Flink guide, båttur og interesant film om tidligere gruvedrift, anbefales

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Companion620094